Skoči do osrednje vsebine

Družboslovna informatika

Nov magistrski program družboslovne informatike usposablja študente za poklice prihodnosti v digitaliziranem in podatkovno osmišljenem svetu. Z naraščajočim pomenom družbenih medijev in interneta stvari imajo magistri družboslovne informatike ključno vlogo pri analizi, oblikovanju, ocenjevanju in upravljanju internetnih storitev v različnih družbenih okoljih. Z moduloma Podatkovna analitika in Načrtovanje digitalnih storitev ponuja program študentom možnost za povezovanje podatkovno-analitičnih in digitalnih znanj, ki so ključna pri oblikovanju uporabniku prijaznih digitalnih storitev, razumevanju uporabniške izkušnje, »data-driven« marketingu in projektnem vodenju. Ključne prednosti programa so:

- Povezovanje znanj in kompetenc internetnih tehnologij, metodologije, statistike, družboslovja in poslovanja.
- Izbira med študijskima moduloma Podatkovna analitika in Načrtovanje digitalnih storitev.
- Pridobivanje praktičnih izkušenj tekom študija v uveljavljenih tujih in domačih podjetjih.
- Možnost študija v tujini in možnost pridobitve dveh magistrskih diplom na FDV in na partnerski Univerzi v Salernu.
- Interdisciplinarnost kariernih poti na digitalnem in podatkovno-analitičnem področju.

Kratek opis vsebine predmetov programa      Več o programu dveh magistrskih diplom

Kontakt

Služba za študentske zadeve
Fakulteta za družbene vede
Kardeljeva ploščad 5
1000 Ljubljana
Telefon: 01 / 5805-124
E-pošta: referat@fdv.uni-lj.si

Skrbnik programa:
Andraž Petrovčič 

Osnovne informacije

Študij traja 2 leti.
ECTS: 120

Strokovni naslov diplomanta:  magister družboslovne informatike oz. magistrica družboslovne informatike
Okrajšava strokovnega naslova: mag. družb. inf.

Pogoji in merila

V magistrski študijski program Družboslovna informatika se lahko vpiše, kdor je končal:

a) študijski program najmanj prve stopnje, ovrednoten z najmanj 180 kreditnimi točkami, s strokovnih področij: družbene vede, novinarstvo in informiranje, poslovne in upravne vede, izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev, matematika in statistika, računalništvo, humanistične vede, pravo, tehniške vede, proizvodne tehnologije, arhitektura in gradbeništvo, zdravstvo, socialno delo, osebne storitve ter varstvo okolja ali enakovreden študijski program, pridobljen po dosedanjih predpisih v RS ali tujini;

b) študijski program najmanj prve stopnje, ovrednoten z najmanj 180 kreditnimi točkami, z drugih strokovnih področij ali enakovreden študijski program, pridobljen po dosedanjih predpisih v RS ali tujini, če je pred vpisom opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija. Te obveznosti določi prodekan za študijsko področje in obsegajo od 10 do največ 60 kreditnih točk.

Merila za izbiro ob omejitvi vpisa:

  • uspeh pri dodiplomskem študiju (povprečna ocena) – 50 % teže,
  • upošteva se tudi ocena, dosežena na izbirnem izpitu iz področja, na katerega sodi študijski program – 50 % teže.
Več informacij

Predmetniki

Izvedba letnikov

Predmeti

Opis predmetov

Zakaj na program

  • Naslavlja izzive digitalne prihodnosti s pomočjo interdisciplinarnega razumevanja novih tehnologij.
  • Primeren za študente z družboslovnimi in naravoslovnimi predznanji in interesi.
  • Kombinacija dveh modulov z edinstvenim naborom obveznih in izbirnih predmetov.
  • Daje študentom možnost razvijanja lastnih zanimanj in pridobivanja praktičnih izkušenj.

Preberite več, zakaj izbrati ta program >>

Pogosta vprašanja >>

Zaposlitev in kariera

Intervju: Anita Durakovič

Anita Durakovic_thumb

»Moj nasvet študentom in študentkam na FDV je, naj sledijo svojim ciljem in premagajo vsako oviro, ki jim pride naproti tako pri študiju kot tudi v življenju. Kratko, a sladko: ne obupajte, na koncu je vredno.«

Intervju: Maša Crnkovič 

maša-crnkovič-thumb

»Med študijem sem dobila veliko uporabnih znanj s področja statistike, raziskav in analize podatkov, ki jih na trgu dela primanjkuje.«

 

Preberite več o zaposlitvi in karierah >>

Academic Unit of Social Informatics and Methodology

Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti na področjih izobraževanja, raziskovanja in pri razvoju družboslovne informatike, družboslovne metodologije in družboslovne statistike.