Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Dobrodošli na spletnih straneh katedre

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Ustanovljena je bila leta 1991 kot Katedra za trženje in tržno komuniciranje znotraj Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. S prenovo študijskih programov se je preimenovala v Katedro za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ).

Skladno s svojim poslanstvom katedra svojim bodočim komunikacijskim strokovnjakom nudi poglobljene teoretske temelje iz družbenih ved in razvija profesionalna znanja in veščine, ki so najboljša popotnica za uspešno kariero v tržnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, oglaševanju, marketingu, menedžmentu, svetovanju, raziskovanju in še kje. Naši diplomanti so zelo uspešni marketinški in komunikacijski strokovnjaki tako pri nas kot v tujini.

Ob delu na znanstvenem in pedagoškem področju skušamo svoje znanje aktivno usmerjati še v praktične projekte in prispevati k razvoju slovenske stroke. Sodelavci katedre sodelujejo v strokovnih žirijah, na strokovnih srečanjih in pri različnih projektih za slovenska podjetja in druge organizacije in kot mentorji pri praktičnih projektih.

Javno preizkusno predavanje_Dr. Urška Tuškej Lovšin

Obveščamo vas, da bo imela dr. Urška TUŠKEJ LOVŠIN javno preizkusno predavanje v postopku izvolitve v naziv docentke za področje tržnega komuniciranja, v ponedeljek, 12. junija 2017 ob 12:00 uri na FDV, predavalnica št. 18.

5. junij 2017 | Obvestilo

Vabilo: Kreativne delavnice za generiranje idej za imena blagovnih znamk novih farmacevtskih produktov

Farmacevtsko podjetje Medis vabi študente/ke TKOJ, da se udeležijo kreativnih delavnic ustvarjanja novih farmacevtskih proizvodov. Kreativne delavnice bodo potekale v podjetju Medis, d.o.o., Brnčičeva 1, 1231 Ljubljana, 1. in 2. junija 2017.

26. maj 2017 | Obvestilo

Vabilo k prijavam na freeŠn - natečaj kreativnega komuniciranja

Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi (ŠS PRSS) že četrtič organizira freeŠn - natečaj kreativnega komuniciranja, ki bo letos potekal v petih kategorijah. Natečaj se odvija od 1. marca do 31. marca.

2. marec 2017 | Obvestilo

Razpis za pripravništvo v podjetju Braind d.o.o.

Podjetje Braind d.o.o., ki se ukvarja z razvijanjem strategij soznamčenja, išče študenta/ko za pripravništvo na področju znamčenja, soznamčenja, organizacije dogodkov in digitalnega marketinga. Prijave zbirajo na: info@braind.co.

23. februar 2017 | Obvestilo
 
Študijski programi 2. stopnje
Študijski programi 3. stopnje

Dokumenti in publikacije