Ustanovljena je bila leta 1991 kot Katedra za trženje in tržno komuniciranje znotraj Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. S prenovo študijskih programov se je preimenovala v Katedro za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ).
Skladno s svojim poslanstvom katedra svojim bodočim komunikacijskim strokovnjakom nudi poglobljene teoretske temelje iz družbenih ved in razvija profesionalna znanja in veščine, ki so najboljša popotnica za uspešno kariero v tržnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, oglaševanju, marketingu, menedžmentu, svetovanju, raziskovanju in še kje. Naši diplomanti so zelo uspešni marketinški in komunikacijski strokovnjaki tako pri nas kot v tujini.
Ob delu na znanstvenem in pedagoškem področju skušamo svoje znanje aktivno usmerjati še v praktične projekte in prispevati k razvoju slovenske stroke. Sodelavci katedre sodelujejo v strokovnih žirijah, na strokovnih srečanjih in pri različnih projektih za slovenska podjetja in druge organizacije in kot mentorji pri praktičnih projektih.