Skoči do osrednje vsebine

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

  • Dobrodošli na spletnih straneh katedre

    Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Ustanovljena je bila leta 1991 kot Katedra za trženje in tržno komuniciranje znotraj Oddelka za komunikologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. S prenovo študijskih programov se je preimenovala v Katedro za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi (TKOJ).

Skladno s svojim poslanstvom katedra svojim bodočim komunikacijskim strokovnjakom nudi poglobljene teoretske temelje iz družbenih ved in razvija profesionalna znanja in veščine, ki so najboljša popotnica za uspešno kariero v tržnem komuniciranju, odnosih z javnostmi, oglaševanju, marketingu, menedžmentu, svetovanju, raziskovanju in še kje. Naši diplomanti so zelo uspešni marketinški in komunikacijski strokovnjaki tako pri nas kot v tujini.

Ob delu na znanstvenem in pedagoškem področju skušamo svoje znanje aktivno usmerjati še v praktične projekte in prispevati k razvoju slovenske stroke. Sodelavci katedre sodelujejo v strokovnih žirijah, na strokovnih srečanjih in pri različnih projektih za slovenska podjetja in druge organizacije in kot mentorji pri praktičnih projektih.

Sodelovanje študentk TKOJ na konferenci Prodaja in marketing na policah: Gen Z

Na 14. strokovni konferenci 'Prodaja in marketing na policah', ki poteka v organizaciji Poslovne akademije Finance in se je letos osredotočala na tematiko izzivov v FMCG sektorju, sta kot govorki s predstavitvijo o generaciji Z sodelovali študentki 3. letnika TKOJ (FDV) Pija Milana Štrakl in Vita Virant.

7. oktober 2022 | Obvestilo

Študentsko tekmovanje: Marketinška dirka 2019

Katedra za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete UM ponovno organizira tekmovanje Študentska Marketinška Dirka, in sicer tokrat v sodelovanju s podjetjem Energija plus. Na tekmovanje se lahko prijavijo študentske ekipe (največ 5 članov) iz vse Slovenije, prijave pa so odprte do 2. marca 2019. Vabljeni k prijavam!

22. januar 2019 | Obvestilo

VABILO: Brezplačno predavanje »Zmagovita prijava za nagrado Zlato pero«

Združenje poslovnih komunikatorjev IABC Slovenija vabi profesionalne komunikatorje, stratege, menedžerje in praktike komuniciranja ter študente, da se udeležijo brezplačnega predavanja »Zmagovita prijava za nagrado Zlato pero«. Predavanje bo izvedeno v torek, 18. decembra 2018, ob 14:30 v predavalnici 18 na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani (Kardeljeva ploščad 5).

6. december 2018 | Obvestilo

Priložnost za študentsko delo v agenciji Pristop

Agencija Pristop v svoje vrste vabi asistenta/tko za korporativno komuniciranje. Vse podiplomske študente/absolvente STK/TKOJ, ki bi jih priložnost zanimala, vabijo k prijavam. Prijave s CV-ji zbirajo do 28. marca 2018 na e-naslov: job@pristop.si.

15. marec 2018 | Obvestilo
 
Študijski programi 2. stopnje
Študijski programi 3. stopnje

Dokumenti in publikacije