Program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi je edinstven v Sloveniji in temelji na celostnem pristopu k najnovejšim dosežkom marketinga, znamčenja, tržnega komuniciranja (modul 1), korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi (modul 2). Poudarja družbeno odgovornost organizacij ter kreativno in strateško naravnanosti, ki omogočata najboljše možne rešitve kompleksnih problemov širšega področja marketinga in odnosov z javnostmi ter doseganja konkurenčnosti organizacij v svetu.
Študij ambiciozne študente in študentke opolnomoči za poglobljeno analitično in raziskovalno metodiko, kreativno in strateško mišljenja ter vodstveno presojo.
Magistrante in magistrantke programa najdemo skoraj v vsakem podjetju, nepridobitni organizaciji, javni oz. državni službi, v oddelkih za marketing, službah za korporativno in tržno komuniciranje. Veliko jih je v komunikacijskih organizacijah (oglaševalskih in marketinških agencijah, svetovalnih podjetjih, raziskovalnih organizacijah itd). Študij razvija kulturo, ki razvija podjetništvo.
Magistrski študij je namenjen oblikovanju sposobnosti in znanj za vodstvena mesta v oddelkih za marketing, tržno komuniciranje, korporativno komuniciranje oziroma odnose z javnostmi v podjetjih, javnih zavodih, vladnih in nevladnih ustanovah, političnih strankah in medijih.
Ožje se znanja povezujejo zlasti s potrebami pri delovanju v tržnoraziskovalnih organizacijah, oglaševalskih agencijah, agencijah za korporativno komuniciranje, agencije za odnose z javnostmi, medijskih agencijah, poslovnosvetovalnih organizacijah itd. Izobrazba je odlično izhodišče tudi za ustanavljanje in upravljanje lastnih podjetij na navedenih področjih.