Skoči do osrednje vsebine

[Kariernik 2021] Izobražujemo za prihodnost


UG

Mag. Uršula Grošelj
Zaposlitev: Vodja za družbeno odgovorne projekte | Vodja marketinga I Certificirana upravljavka družbenih omrežij
Podjetje: NIL, d. o. o.
Aktualni magistrski program:
 Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi (vpis 2021/22)

 

Kako se spominjate svojega časa na FDV?

Na magistrski študij na FDV sem se vpisala samo iz radovednosti in samoizpolnitve. Želela sem si dokazati, da zmorem ob delu končati študij in iz tega iztržiti še kaj več.

Študij je bil zame skupek zanimivih predavanj, novih poznanstev in apliciranje naučenega v prakso. Proti koncu študija sem zanosila, zato je bil zaključek malo pospešen, saj sem se po končanem študiju želela posvetiti otroku. Še danes se spominjam, da sem bila na dan zadnjega pregleda dogovorjena z mentorjem prof. dr. Klinetom, da pregledava prvi osnutek magistrske naloge. Načrte mi je prekrižala zdravnica, ko mi je rekla, da grem kar v porodno sobo … Takrat sem klicala mentorja, da se mu opravičim in prestavim najino srečanje na drug termin. Dobro se spominjam besed profesorja: »Ti se kar posveti svojemu poslanstvu, za nalogo boš imela še dovolj časa.« Te besede so bile najlepše in najbolj pomirjajoče v tistem trenutku. Zato lahko povzamem, da so bili profesorji zelo človeški in prijazni.

Med študijem sem se prijavila tudi na študentsko izmenjavo, šla naj bi na študij na Portugalsko, vendar pa sem zaradi družinskih obveznosti in novega družinskega člana študij takrat odpovedala.

Kako je FDV prispeval k uspehu na vaši karierni poti?

Med študijem smo s takratnimi sošolci stkali kar nekaj vezi, ki jih občasno še vedno negujemo. To pa je ključno, da z nekaterimi sodelujemo tudi poslovno.

Sicer pa sem prejela veliko uporabnega znanja, ki sem ga lahko s pridom uporabila na področju prodaje in tudi marketinga.

Kaj bi svetovali študentom in študentkam FDV?

Moj nasvet študentom bi bil:

»Med celotnim študijem povezujte teorijo s prakso. Vprašajte se, kako to delajo v podjetju, v katerem delate, v podjetju vaših staršev, skratka kako določene teorije odzvanjajo v praksi.«. Le tako boste bolje razumeli snov in si jo konec koncev tudi lažje zapomnili.

Obstajajo kakšni triki, kako izboljšati možnost zaposlitve?

Ključni trik je po mojem mnenju MREŽENJE. Mreženje s sošolci in tistimi, s katerimi si skupaj na predavanjih, pa tudi s profesorji, ki imajo stike z marsikaterim podjetjem in te tako lahko povežejo in vpeljejo v prakso.

Svetovala bi vam tudi, da rišete vzporednice s trenutnim dogajanjem na trgu dela in študijem. Včasih tudi tako zaslutite, kaj bi bili lahko trendi v prihodnosti.

Kakšni so trenutno trendi v vaši stroki?

Dnevno lahko zasledujemo, kako se je med epidemijo covid-19 povečalo oglaševanje prek digitalnih medijev pa tudi vzpostavitev določenih digitalnih kanalov. Vsi trenutni trendi v stroki so usmerjeni v celoti v digitalni marketing in s tem v on-line oglaševanje. Danes se vse vrti okrog marketinško usposobljenih »leadov« in prodajno sprejetih »leadov«. Na podlagi tega se vrti celoten prodajni cikel in meri uspeh posameznih kampanj.

Poleg marketinga je moje prav tako zelo ljubo področje družbena odgovornost in njena usmerjenost v trajnostne iniciative. Iniciative se odvijajo na način, kako biti čim bolj osredinjen na LJUDI, OKOLJE in na širšo DRUŽBO s fokusom zagotavljanja blaginje tudi za naslednje rodove. Ključna poudarka v prihodnosti bosta gotovo ravnanje in naš odnos do okolja. Podjetja se že poslužujejo različnih okoljskih iniciativ in si prizadevajo za nizkoogljično in vse bolj krožno gospodarstvo. Na tem področju nas čakajo še veliki koraki, ki jih bo treba storiti. Covid-19 je samo uvod v to zgodbo.

Zakaj je družboslovje pomembno?

Menim, da v zadnjem času družboslovje ponovno pridobiva na svoji veljavi. Stroka in praksa sta ugotovili, da tudi brez družboslovcev ne gre. Družboslovje ima pomembno vlogo pri sociološkem razumevanju družbenih medijev ter njihove uporabe in posledic v vsakdanjem življenju. Danes je razumevanje uporabniške izkušnje in družboslovnih procesov ključno za uspeh podjetij. Podjetja in organizacije potrebujejo kompetentne sogovornike, s katerimi lahko sodelujejo pri načrtovanju, vrednotenju in pri implementaciji internetnih in spletnih storitev.

Da gre za izjemno aktualne kompetence, kaže dejstvo, da je pred kratkim tudi podjetje Google razpisalo delovna mesta za družboslovne poklice, saj so tudi nekateri študiji družboslovja usmerjeni na upravljanje, podatkovno analizo in na razvoj digitalnih storitev.


Vabljeni k branju ostalih prispevkov

Maja Burja
dr. Jernej Pintar
Ana Slavec


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 24. februar 2021 | v kategoriji: Kariernik