Tržno komuniciranje
Razumevanje teoretskih pristopov k marketingu: teorija družbene menjave, ekonomske teorije, socio-psihološke teorije, teorije komuniciranja, organizacijske in upravljavske teorije itd.; pregled šol marketinške misli, kritika upravljavske šole, analiza paradigmatičnih sprememb v marketingu in spremembe v definiciji marketinškega koncepta, marketinški odnosi, marketing z deležniki, korporativni marketing, znamčenje in problematika identitete, celostni marketing; marketing v primežu etike in ekologije, družbena odgovornost v marketingu; zgodovinska analiza sprememb v marketinškem komuniciranju, kritika hierarhičnih modelov komuniciranja, digitalno komuniciranje, družbeni mediji in spletne skupnosti, socialno komuniciranje in kriza množičnega oglaševanja, iskanje novega komunikacijskega modela.
Osnovne informacije
Študij traja 4 leta.
ECTS: 240
Znanstveni naslov diplomanta: doktor znanosti oz. doktorica znanosti
Okrajšava znanstvenega naslova: dr.
Pogoji za vpis: na interdisciplinarni doktorski študijski program humanistika in družboslovje se lahko v skladu z zadnjim odstavkom člena 38a in 16. člena prehodnih in dokončnih določb zakona o visokem šolstvu vpišejo diplomanti:…
Študenti bodo skozi vsebine študija, ki združuje teoretične in praktične prvine izbranih znanstvenih disciplin in kombinira raznolike sodobne didaktične pristope ter individualne in skupinske načine...
Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.