Odnosi z javnostmi
Odnosi z javnostmi so uporabna družboslovna disciplina, ki se ukvarja z vprašanji, kot so: Kako organizacije in drugi družbeni, gospodarski in politični akterji izpričujejo svoja mnenja in protimnenja, pomene in protipomene za izražanje, spodbujanje, varovanje in uresničevanje svojih interesov? Kako akterji prepoznavajo, poslušajo in nagovarjajo svoje ključne deležnike ter kako upravljajo vedenjske odnose z njimi? Kako akterji s svojimi retoričnimi in upravljalskimi praksami vplivajo na pomenotvorne procese v družbi in vzpostavljajo, vzdržujejo in spreminjajo razmerja moči in vladanja v sodobni družbi, ki jo označujejo klimatske spremembe, digitalizacija in globalizacija?
Osnovne informacije
Študij traja 4 leta
ECTS: 240
Znanstveni naslov diplomanta: doktor znanosti oz. doktorica znanosti
Okrajšava znanstvenega naslova: dr.
Pogoji za vpis: na interdisciplinarni doktorski študijski program humanistika in družboslovje se lahko v skladu z zadnjim odstavkom člena 38a in 16. člena prehodnih in dokončnih določb zakona o visokem šolstvu vpišejo diplomanti:…
Študenti bodo skozi vsebine študija, ki združuje teoretične in praktične prvine izbranih znanstvenih disciplin in kombinira raznolike sodobne didaktične pristope ter individualne in skupinske načine...
Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.