Skoči do osrednje vsebine

Nova raziskava: Medijska pismenost, 2020


Avtorji raziskave: Andrej Kovačič in Tanja Kovačič

Leto raziskave: 2020

Ključne besede: medijska pismenost, mediji, socialni mediji, uporaba medijev, uporaba množičnih medijev in interneta, pismenost, družbena omrežja, sposobnost, socialno omrežje 

V okviru Infrastrukturnega programa Fakultete za medije: Zbiranje, vodenje in arhiviranje podatkov o medijski pismenosti, so bili zbrani podatki o stanju medijske pismenosti v Sloveniji. Raziskovanje stanja medijskih navad je velikega pomena, saj s trendom povečane izpostavljenosti ob hitrem napredku tehnologije še ni mogoče predvideti dejanskih dolgoročnih učinkov izpostavljenosti različnim sodobnim medijem. V raziskavo so bili vključeni starejši od 18 let, ki na območju Slovenije uporabljajo različne medije. Pri zbiranju podatkov so se avtorji osredotočali zlasti na medijsko izpostavljenost, kritično vrednotenje medijskih vsebin, spremljanje novic ter predloge za izboljšanje stanja. Gre za ponovitev raziskave iz leta 2014, z nekaj dopolnitvami in spremembami v vprašalniku. Na preučevanem področju je zelo malo zbranih podatkov, zato so tovrstni podatki zelo pomembni za raziskovanje, različne študije in objave raziskovalcev različnih področij, povezanih s tematiko.

 

Citiraj raziskavo:

Kovačič, A. in Kovačič, T. (2024). Medijska pismenost 2020 [Datoteka kodirne knjige]. Ljubljana: Univerza v Ljubljani, Arhiv družboslovnih podatkov. ADP - IDNo: MP20. https://doi.org/10.17898/ADP_MP20_V1


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 16. maj 2024 | v kategoriji: Obvestila