Korporativno komuniciranje

Corporate communication

Obseg predmeta:

6,0 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Klement Podnar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet obravnava, in sicer z vidika teorije in prakse, korporativno komuniciranje in njegovo vlogo pri oblikovanju korporativne identitete, imidža in ugleda. Prikazan bo zgodovinski razvoj izbranih konceptov. Poudarek bo na različnih problemih in izzivih korporativnega komuniciranja, vključno s tehnikami merjenja. Predstavljeni in kritično ovrednoteni bodo različni modeli upravljanja korporativne identitete, korporacijske znamke, imidža, ugleda, zaupanja in identifikacije. V kontekstu upravljanja korporacijskih znamk bodo obravnavani različni vidiki korporativnega komuniciranja.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 06.05.2020