Raziskovanje medijev in komuniciranja
Media and Communication Research
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 25 ur vaj, 5 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Tanja Oblak Črnič
Učitelji predmeta:
- asist. Katja Koren Ošljak
- izr. prof. dr. Samo Kropivnik
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
- *univerzitetni program Novinarstvo
Kratka vsebina predmeta:
Namen predmeta je opremiti študente s temeljnimi znanji, potrebnimi za empirično raziskovanje medijev in komuniciranja v sodobnih družbah, to je tako z izhodišči in logiko raziskovanja kot s strukturo, postopki in rezultati raziskovalnega procesa. Poudarek je na poznavanju, selekciji in razumevanju specifik posameznih empiričnih metod za raziskovanje medijske kulture in kulturnih industrij, medijskih občinstev, njihovih medijskih praks in kontekstov medijske potrošnje ter več nivojskega razumevanja konstrukcije pomena in učinkov medijskih vsebin. Pristopi temeljijo na kritični refleksiji medijskih praks in komunikacijskih procesov, k so združeni s teoretično pogojenimi raziskovalnimi problemi in njim prilagojenimi raziskovalnim načrti, ki vodijo v ustrezne postopke za empirično analizo. Da bi študenti pridobili uvodno pregledno znanje, ki omogoča kasnejše podrobnejše raziskovalne specializacije, bodo sistematično predstavljeni ter kritično ovrednoteni najpogosteje uporabljeni pristopi ter v komunikološkem raziskovanju najbolj razširjene metode zbiranja podatkov in tehnike predstavitve in interpretacije rezultatov. V ospredju predmeta so tako metodološko raznolike raziskave in posamezne empirične študije, ki odslikujejo aktualne probleme na preučevanem področju.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava