Medijska občinstva
Media Audiences
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 60 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Dejan Jontes
Učitelji predmeta:
- prof. dr. Breda Luthar
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
Kratka vsebina predmeta:
Delo pri predmetu bo organizirano v naslednje tematske sklope: a. Uvod v medijsko občinstvo: zgodnje raziskovanje občinstva/ tradicija učinkov; preoblikovanje medijske potrošnje v digitalni kulturi; b) Agenda setting in okvirjanje; c) Tradicija uporab in gratifikacij; d) Kulturni indikatorji &kultivacijska teorija e) Recepcijske študije /spol in domestična uporaba medijev f) Sociologija kulturne potrošnje g) Komercialno raziskovanje občinstva in vloga medijske industrije h) Nova medijska občinstva, kulturna fragmentacija in privatizacija medijske tehnologije.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava