Integrirano tržno komuniciranje
Integrated marketing communications
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet prepoznava kompleksnost tržnega komuniciranja in svojo pozornost osredotoča na različna orodja tržno-komunikacijskega spleta. Gre za orodja in kanale, preko katerih podjetje komunicira s svojimi ciljnimi porabniki in skupinami deležnikov z namenom promocije svoje ponudbe in podjetja kot celote. Predmet naslavlja potrebo po kompleksnejšem, integriranem pristopu h tržnemu komuniciranju, v okviru katerega orodij tržnega komuniciranja ni ustrezno obravnavati izolirano, ampak kot celoto.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 17.06.2024