Skoči do osrednje vsebine

Strategije razvoja digitalnih storitev

Strategy for the development of digital services

Obseg predmeta:

9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Darja Grošelj

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Angleščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Družboslovna informatika

Kratka vsebina predmeta:

Cilji predmeta so študente seznaniti s (1) širšim vpogledom v pomen in načrtovanje digitalnih storitev; s (2) trendi digitalnih storitev v ekonomskem, političnem in socialnem pomenu; prikazati (3) pravne, poslovne, marketinške, tehnološke implikacije pri razvoju digitalnih storitev; študentje spoznajo (4) splošni marketinški pristop, načela oblikovanja predloga vrednosti in poslovnih modelov, analize tržnih potencialov in priprave izhodišč za strategije trženja digitalnih storitev.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 08.07.2023