Znamčenje in mediatizacija potrošnje
Branding and mediatization of consumption
Obseg predmeta:
6,00 KT / 45 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 45 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Breda Luthar
Učitelji predmeta:
- doc. dr. Andreja Trdina
Vrsta:
Izbirni strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
Kratka vsebina predmeta:
Predmet temelji na predmetu Potrošna kultura, ki je razpisan na dodiplomskem študiju ter ponuja ukvarjanje s ključnimi tematikami in empiričnimi študjami potrošne kulture na višjem nivoju na bolj teoretsko kompleksen način. Poudarek bo na družbenoekonomskih in kulturnih vidikih potrošnje v sociološkem kontekstu.
V prvem delu predmeta se ukvarjamo z raličnimi pristopi k analizi potrošne kulture oz. materialne kulture na sploh v kontekstu širših debat o sodobnem kapitalizmu, sociologije in antropologije materialnosti.
V drugem delu se osredotočamo na bolj specifične tematike v zvezi s sodobnimi potrošnimi družbami, posebej: znamkami in znamčenjem v kulturni perspektivi; dizajnom in estetizacijo potrošnje; družbeno in kulturno diferenciacijo, vključno s spolom, razredom in potrošnjo; medijatizacijo potrošnje; modo in potrošnjo; kritičnimi razpravami o potrošni subjektiviteti. Le nekaj osrednjih tem od zgoraj naštetih bomo vsako leto izbrali za natančnejšo obravnavo.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 09.06.2023