Skoči do osrednje vsebine

Znamčenje in mediatizacija potrošnje

Branding and mediatization of consumption

Obseg predmeta:

6,00 KT / 45 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 45 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Breda Luthar

    Učitelji predmeta:

  • doc. dr. Andreja Trdina

Vrsta:

Izbirni strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije

Kratka vsebina predmeta:

Predmet temelji na predmetu Potrošna kultura, ki je razpisan na dodiplomskem študiju ter ponuja ukvarjanje s ključnimi tematikami in empiričnimi študjami potrošne kulture na višjem nivoju na bolj teoretsko kompleksen način. Poudarek bo na družbenoekonomskih in kulturnih vidikih potrošnje v sociološkem kontekstu. V prvem delu predmeta se ukvarjamo z raličnimi pristopi k analizi potrošne kulture oz. materialne kulture na sploh v kontekstu širših debat o sodobnem kapitalizmu, sociologije in antropologije materialnosti. V drugem delu se osredotočamo na bolj specifične tematike v zvezi s sodobnimi potrošnimi družbami, posebej: znamkami in znamčenjem v kulturni perspektivi; dizajnom in estetizacijo potrošnje; družbeno in kulturno diferenciacijo, vključno s spolom, razredom in potrošnjo; medijatizacijo potrošnje; modo in potrošnjo; kritičnimi razpravami o potrošni subjektiviteti. Le nekaj osrednjih tem od zgoraj naštetih bomo vsako leto izbrali za natančnejšo obravnavo.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 09.06.2023