Skoči do osrednje vsebine

Uredniško delo

Editorial Activities

Obseg predmeta:

6,00 KT / 45 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 15 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Marko Milosavljević

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Novinarstvo

Kratka vsebina predmeta:

Predmet je namenjen proučevanju uredniškega delovanja, vpliva uredniških odločitev na končno vsebinsko in vizualno podobo množičnih občil ter različnih uredniških konceptov. Predstavljeni bodo različni vidiki uredniških politik in oblikovanja podobe množičnih medijev – vizualne in vsebinske – prek odločitev, ki jih sprejemajo področni in glavni uredniki tiskanih in elektronskih medijev. Prikazani in analizirani bodo različni načini izvajanja uredniškega dela. Študentke in študentje bodo spoznavali uredniško vlogo pri nastanku množičnih medijev, predvsem pri celostni identiteti in usmeritvi. Poseben poudarek bo namenjen razmerju med uredniškim in novinarskim ustvarjanjem na eni strani ter med uredniškim in finančno-menedžerskim delom na drugi. Analizirani bodo vsebinski in vizualni vidiki uredniških odločitev, vodenje medijev, ko gre za odnos med uredniškimi in oglaševalskimi vsebinami, ter položaj uredništva v odnosu do upravnega in oglaševalskega dela medijske hiše.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava