Skoči do osrednje vsebine

Trendi v digitalnih odnosih z javnostmi

Trends in digital public relations

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Urška Golob Podnar

    Učitelji predmeta:

  • prof. dr. Ebru Uzunoglu

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Angleščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet študente seznani z aktualnimi trendi v polju odnosov z javnostmi. Pri tem je poudarek na sistematičnem posredovanju znanj o teoretskih modelih, strategijah, taktikah in ključnih značilnostih digitalnih odnosov z javnostmi. Študentom predmet tako omogoča vpogled v razumevanje vloge razvijajočih se digitalnih tehnologij pri razvoju sprememb na področju odnosov z javnostmi.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava