Trendi v digitalnih odnosih z javnostmi
Trends in digital public relations
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Urška Golob Podnar
Učitelji predmeta:
- prof. dr. Ebru Uzunoglu
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Angleščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet študente seznani z aktualnimi trendi v polju odnosov z javnostmi. Pri tem je poudarek na sistematičnem posredovanju znanj o teoretskih modelih, strategijah, taktikah in ključnih značilnostih digitalnih odnosov z javnostmi. Študentom predmet tako omogoča vpogled v razumevanje vloge razvijajočih se digitalnih tehnologij pri razvoju sprememb na področju odnosov z javnostmi.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava