Sodobni izzivi v marketingu
Contemporary Issues in Marketing
Obseg predmeta:
9,00 KT / 60 (10 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Urška Golob Podnar
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet poskuša presegati prevladujoči upravljavski pogled na marketing, s tem, da njegov koncept razlaga kot temeljni princip menjave, ki poteka v družbi. Interdisciplinarni humanistični in družboslovni vpogled, naslonjen na teorijo o družbeni menjavi, je uvodno izhodišče za razumevanje tako širitev marketinške discipline kot tudi konceptualnih sprememb v sodobnem marketingu. Predmet v tem kontekstu razlaga okoljske, etične, osebnostne, organizacijske in tehnološko-komunikacijske vidike sprememb, ki vplivajo na povsem novo zamejitev marketinške discipline.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 15.06.2023