Skoči do osrednje vsebine

Sodobni izzivi v marketingu

Contemporary Issues in Marketing

Obseg predmeta:

9,00 KT / 60 (10 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Urška Golob Podnar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet poskuša presegati prevladujoči upravljavski pogled na marketing, s tem, da njegov koncept razlaga kot temeljni princip menjave, ki poteka v družbi. Interdisciplinarni humanistični in družboslovni vpogled, naslonjen na teorijo o družbeni menjavi, je uvodno izhodišče za razumevanje tako širitev marketinške discipline kot tudi konceptualnih sprememb v sodobnem marketingu. Predmet v tem kontekstu razlaga okoljske, etične, osebnostne, organizacijske in tehnološko-komunikacijske vidike sprememb, ki vplivajo na povsem novo zamejitev marketinške discipline.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 15.06.2023