Raziskovalni načrt
Research Design
Obseg predmeta:
6,00 KT / 30 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Samo Kropivnik
Učitelji predmeta:
- prof. dr. Tina Kogovšek
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Namen seminarja je podpora študentom tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri izdelavi raziskovalnega načrta za magistersko delo. Študenti se prvič srečajo z izzivom samostojnega načrtovanja kompleksnejše znanstvene raziskave ter pri njegovem reševanju povežejo in poglobijo svoja raziskovalna znanja in spretnosti. Pri tem jim v okviru seminarja nudimo vso podporo, vključno z usmerjanjem na samostojni študij dodatnih raziskovalnih metod. V osnovi pa se podpora nanaša predvsem na usklajevanje elementov raziskovalnega procesa.
Vsebinski sklopi:
1) Raziskovalni okvirji - ontološka in epistemološka izhodišča.
2) Raziskovalne metode - kontinuum kvantitativno - kvalitativno.
3) Tipologija raziskovalnih načrtov: spoznavni, opisni in pojasnjevalni.
4) Usklajevanje raziskovalnega okvirja z raziskovalnimi metodami.
5) Struktura raziskovalnega procesa: koraki, njihova povezanost in njihove posebnosti.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 17.04.2023