Menedžment korporativnega komuniciranja
Corporate communication management
Obseg predmeta:
9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Klement Podnar
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet predstavlja najnovejši razvoj na področju komuniciranja družbenih entitet. Obravnava razvoj in uporabo konceptov korporativne identitete, imidža in ugleda, ki so najtesneje vezani na korporacijsko komuniciranje. Izpostavlja principe upravljanja identitete in ugleda različnih vrst tržnih znamk (korporacija, oseba, destinacije itd.) z uporabo različnih teorij in družbenih praks. Poudarek bo na upravljavskih praksah korporacijskega komuniciranja, problemih integracije različnih oddelkov znotraj različnih tipov organizacij, oblikovanja njihove identitete in konstruiranja imidžev. Obravnavalo se bo problem doseganja organizacijske identifikacije in zavezanosti različnih deležnikov organizacije. V tem kontekstu se bo obravnavalo tudi različne upravljavske metode in komunikacijska orodja za doseganje želene podobe tržne znamke v javnosti.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 21.04.2023