-
doc.
dr.
Urška
Tuškej Lovšin,
visokošolska učiteljica
|
Kontaktne informacije:
Službeni telefon:
01/ 5805-261
Email: is.jl-inu.vdf@jeksut.aksru
|
Govorilne in uradne ure:
Govorilne ure v poletnem semestru 2023/24 Ponedeljek: 14h-15.30
2. 10. govorilne ure odpadejo; nadomestne govorilne ure bodo 28. 9. od 13h do 14.30
*** OBVESTILO *** Govorilne ure bodo potekale po predhondi najavi. V kolikor boste želeli pogovor, se oglasite po elektronski pošti, da uskladimo točen termin in način srečanja (v živo ali Zoom). Za krajša vprašanja se lahko name obrnete tudi po koncu predavanj in seminarjev v živo ali prek elektronske pošte (preko elektronske pošte bom odgovorila le na kratka vprašanja, ki zahtevajo kratek odgovor).
Prostor:
AP 34
|
Sodelovanje pri predmetih:
Dodiplomski študij Integrirano tržno komuniciranje Osnove marketinga
Podiplomski študij Upravljanje s tržnimi znamkami
|
Ekspertna področja:
Identifikacija porabnikov, osebnost znamk, vključenost porabnikov, integrirano tržno komuniciranje, digitalno komuniciranje
|
-
-
dr. Urška Tuškej Lovšin, je docentka na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Poučuje predmete s področja marketinga in tržnega komuniciranja, ki se osredotočajo na integracijo tržnega komuniciranja, psihologijo porabnikov, tržno raziskovanje in strateško načrtovanje tržnih komunikacij.
Glavna področja njenega raziskovanja obsegajo področje marketinga, znotraj katerega se osredotoča na preučevanje upravljanja tržnih znamk, vedenja porabnikov, odnosov med potrošniki in znamkami ter integriranega tržnega komuniciranja. S področja marketinga je v soavtorstvu izdala več znanstvenih prispevkov, ki so objavljeni v mednarodnih znanstvenih revijah, kot so Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Public Relations Review in Baltic Journal of Management. Leta 2016 je skupaj s soavtorjema za članek "The role of consumer-brand identification in building brand relationships" prejela nagrado Emerald Citations of Excellence, ki jo založniška skupina Emerald Group Publishing podeljuje najvplivnejšim in največkrat citiranim prispevkom na področjih poslovnega managementa, financ, poslovodstva, ekonomije in marketinga. Za prispevek "Consumers’ identification with corporate brands: brand prestige, anthropomorphism and engagement in social media” je leta 2018 skupaj s soavtorjem prejela nagrado Emerald Literati award za odličnost in izjemen doprinos k znanosti. Prejela je tudi nekaj nagrad za recenzentsko delo.
Pred začetkom dela na Fakulteti za družbene vede je Tuškej Lovšin več let delovala tudi v praksi, in sicer v agenciji Formitas BBDO, sodelovala pa je tudi pri pripravi izobraževanj za slovenska podjetja z zasebno poslovno šolo BrandBusinessSchool. Za delovanje v praksi je kot članica agencijske ekipe prejela več nagrad, med drugim nagrade na tekmovanjih Warc, Effie Slovenia, SOF in AmCham. Leta 2019 je bila članica prvostopenjske žirije za nagrado Effie Slovenija in kasneje še članica prvostopenjske mednarodne žirije za European Effie Awards.
-
Izbrane objave:
Tuškej, U., Golob, U., & Podnar, K. (2013). The role of consumer–brand identification in building brand relationships.
Journal of Business Research, 66 (1), 53-59.
doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.07.022Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Consumers’ identification with corporate brands: Brand prestige, anthropomorphism and engagement in social media.
Journal of Product & Brand Management, 27(1), 3-17.
doi.org/10.1108/JPBM-05-2016-1199Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Exploring selected antecedents of consumer–brand identification: The nature of consumer’s interactions with product brands.
Baltic Journal of Management, 13(4), 451-470.
doi.org/10.1108/BJM-08-2017-0268Podnar, K., Tuškej, U., & Golob, U. (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context: A Slovenian study.
Public Relations Review, 38(5), 906-915.
doi.org/10.1016/j.pubrev.2012.08.003

Osebna bibliografija
-