Izbrane objave:
Grubiša, K, Tuškej Lovšin, U. (2023). Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami.
Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje 15 (30), 9-22.
https://www.dmslo.si/akademija-mm/30-akademija-mm. [COBISS.SI-ID
170114563]
Gorjup, L, Tuškej Lovšin, U. (2023). Vpliv značilnosti aspiracijskih referentov na proces prisvajanja novosti.
Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje, 15 (30), 57-71.
https://www.dmslo.si/akademija-mm/30-akademija-mm. [COBISS.SI-ID
170114819]
Tuškej Lovšin, U. (2018). Antropomorfizacija znamk : preverjanje zanesljivosti in veljavnosti dveh izbranih načinov merjenja. A
kademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje. 13 (27), 21-35. [COBISS.SI-ID
35568477]
Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Consumers’ identification with corporate brands: Brand prestige, anthropomorphism and engagement in social media.
Journal of Product & Brand Management, 27(1), 3-17.
doi.org/10.1108/JPBM-05-2016-1199 [COBISS.SI-ID
35394909]
Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Exploring selected antecedents of consumer–brand identification: The nature of consumer’s interactions with product brands.
Baltic Journal of Management, 13(4), 451-470.
doi.org/10.1108/BJM-08-2017-0268 [COBISS.SI-ID
35688797]
Tuškej, U., Golob, U., & Podnar, K. (2013). The role of consumer–brand identification in building brand relationships. Journal of Business Research, 66 (1), 53-59. doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.07.022 [COBISS.SI-ID
30919773]
Podnar, K., Tuškej, U., & Golob, U. (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context: A Slovenian study.
Public Relations Review, 38(5), 906-915.
doi.org/10.1016/j.pubrev.2012.08.003 [COBISS.SI-ID
31455325]
Osebna bibliografija