Skoči do osrednje vsebine

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, visokošolska učiteljica
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-261
    Email: is.jl-inu.vdf@jeksut.aksru
    Govorilne in uradne ure:

    Govorilne ure v zimskem semestru:
    Ponedejek: 14.00-15.30

    Govorilne ure bodo potekale po predhodni najavi. V kolikor boste želeli pogovor, se oglasite po elektronski pošti, da uskladimo točen termin in način srečanja (v živo ali Zoom). Za krajša vprašanja se lahko name obrnete tudi po koncu predavanj in seminarjev v živo ali prek elektronske pošte (preko elektronske pošte bom odgovorila le na kratka vprašanja, ki zahtevajo kratek odgovor). 


    Prostor:
    AP 34
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Integrirano tržno komuniciranje
    Osnove marketinga

    Podiplomski študij
    Upravljanje s tržnimi znamkami
    Ekspertna področja:
    Identifikacija porabnikov, osebnost znamk, vključenost porabnikov, integrirano tržno komuniciranje, digitalno komuniciranje
  • dr. Urška Tuškej Lovšin je docentka na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Poučuje predmete s področja marketinga in tržnega komuniciranja, ki se osredotočajo na integracijo tržnega komuniciranja, psihologijo porabnikov, tržno raziskovanje in strateško načrtovanje tržnih komunikacij.

    Glavna področja njenega raziskovanja obsegajo področje marketinga, znotraj katerega se osredotoča na preučevanje upravljanja tržnih znamk, vedenja porabnikov, odnosov med potrošniki in znamkami ter integriranega tržnega komuniciranja. S področja marketinga je v soavtorstvu izdala več znanstvenih prispevkov, ki so objavljeni v mednarodnih znanstvenih revijah, kot so Journal of Business Research, Journal of Product and Brand Management, Public Relations Review in Baltic Journal of Management. Leta 2016 je skupaj s soavtorjema za članek "The role of consumer-brand identification in building brand relationships" prejela nagrado Emerald Citations of Excellence, ki jo založniška skupina Emerald Group Publishing podeljuje najvplivnejšim in največkrat citiranim prispevkom na področjih poslovnega managementa, financ, poslovodstva, ekonomije in marketinga. Za prispevek "Consumers’ identification with corporate brands: brand prestige, anthropomorphism and engagement in social media” je leta 2018 skupaj s soavtorjem prejela nagrado Emerald Literati award za odličnost in izjemen doprinos k znanosti. Prejela je tudi nekaj nagrad za recenzentsko delo. 

    Pred začetkom dela na Fakulteti za družbene vede je Tuškej Lovšin več let delovala tudi v praksi, in sicer v agenciji Formitas BBDO, sodelovala pa je tudi pri pripravi izobraževanj za slovenska podjetja z zasebno poslovno šolo BrandBusinessSchool. Za delovanje v praksi je kot članica agencijske ekipe prejela več nagrad, med drugim nagrade na tekmovanjih Warc, Effie Slovenia, SOF in AmCham. Leta 2019 je bila članica prvostopenjske žirije za nagrado Effie Slovenija in kasneje še članica prvostopenjske mednarodne žirije za European Effie Awards.
  • Izbrane objave:

    Grubiša, K, Tuškej Lovšin, U. (2023). Vpliv skladnosti zaznane podobe znamke in porabnika na identifikacijo porabnika s trajnostnimi modnimi znamkami. Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje 15 (30), 9-22. https://www.dmslo.si/akademija-mm/30-akademija-mm. [COBISS.SI-ID 170114563]

    Gorjup, L, Tuškej Lovšin, U. (2023). Vpliv značilnosti aspiracijskih referentov na proces prisvajanja novosti. Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje, 15 (30), 57-71. https://www.dmslo.si/akademija-mm/30-akademija-mm. [COBISS.SI-ID 170114819]

    Tuškej Lovšin, U. (2018). Antropomorfizacija znamk : preverjanje zanesljivosti in veljavnosti dveh izbranih načinov merjenja. Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje. 13 (27), 21-35. [COBISS.SI-ID 35568477]

    Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Consumers’ identification with corporate brands: Brand prestige, anthropomorphism and engagement in social media. Journal of Product & Brand Management, 27(1), 3-17. doi.org/10.1108/JPBM-05-2016-1199 [COBISS.SI-ID 35394909]

    Tuškej, U., & Podnar, K. (2018). Exploring selected antecedents of consumer–brand identification: The nature of consumer’s interactions with product brands. Baltic Journal of Management, 13(4), 451-470. doi.org/10.1108/BJM-08-2017-0268 [COBISS.SI-ID 35688797]

    Tuškej, U., Golob, U., & Podnar, K. (2013). The role of consumer–brand identification in building brand relationships. Journal of Business Research, 66 (1), 53-59. doi.org/10.1016/j.jbusres.2011.07.022 [COBISS.SI-ID 30919773]

    Podnar, K., Tuškej, U., & Golob, U. (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context: A Slovenian study. Public Relations Review, 38(5), 906-915. doi.org/10.1016/j.pubrev.2012.08.003 [COBISS.SI-ID 31455325]

    Osebna bibliografija