Peter Stanković (1970) je diplomiral na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani, magistriral na Central European University v Pragi (program sociologija pri Univerzi v Lancastru) in doktoriral na Fakulteti za družbene vede. Doktorsko disertacijo, ki jo je napisal pod mentorstvom red. prof. dr. Franeta Adama, je zagovarjal leta 1999. Trenutno je zaposlen na Fakulteti za družbene vede kot redni profesor za področje kulturologije. Kot predavatelj sodeluje tudi na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. V preteklosti je predaval še na Fakulteti za humanistične študije, Univerza na Primorskem, na Institut fur Slawistik, Alpen-Adria Universität v Celovcu, na SAE Institute v Ljubljani, na Institut fur Slawistik, Universität Wien, ter na Filozofski fakulteti, Sveučilište u Rijeci.
Na Fakulteti za družbene vede predava različne predmete s področja kulture. Je tudi skrbnik drugostopenjskega študijskega programa Kulturne in religijske študije ter doktorskega študija kulturologije. Med leti 2002 in 2023 je bil član uredništva revije Teorija in praksa in med leti 2015 in 2023 član Sveta revije Ekran. V obdobju med letoma 2019 in 2023 je bil tudi predsednik tega sveta. Na Fakulteti za družbene vede je opravljal različne organizacijske in vodstvene funkcije. Med drugim je bil predsednik Komisije za dodiplomski študij in dvakrat predstojnik Oddelka in Katedre za kulturologijo. V obdobju med letoma 2011 in 2014 je bil član komisije za izbiro ERC projektov za področje humanistike pri European Research Council v Bruslju. V mandatnem obdobju med letoma 2021 in 2025 je bil član Znanstvenoraziskovalnega sveta za humanistiko pri ARRS.
Raziskovalno sodeluje na Centru za preučevanje kulture in religije, bil pa je tudi vodja slovenske raziskovalne ekipe pri mednarodnem projektu Popular Music Heritage, Cultural Memory and Cultural Identity v okviru HERA Joint Research Programme (projekt je potekal med 2010 in 2013). Kot mentor ali somentor je sodeloval pri več kot 180 diplomah. Štiri od mentoriranih oziroma somentoriranih diplomskih del so bila nagrajena s Fakultetnim Prešernovim priznanjem. Mentoriral je tudi več kot 50 magisterijev (eden od teh je prejel Univerzitetno Prešernovo nagrado) in štiri doktorate.
Leta 2016 je prejel fakultetno priznanje za izjemne dosežke pri pedagoškem delu. Leta 2017 je bil član strokovne žirije za izbor nagrad Vesna za celovečerne filme na Festivalu slovenskega filma v Portorožu. Leta 2021 je bila njegova monografija Zgodovina slovenskega celovečernega igranega filma 2: Preporod slovenskega filma (1988-2004) uvrščena v izbor dosežkov »odlični v znanosti«, ki ga je pripravila javna agencija za raziskovalno dejavnost.
Izbrana bibliografija:
. Simbolni imaginarij sodobne slovenske narodnozabavne glasbe. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV, 2021.
. Zgodovina slovenskega celovečernega igranega filma. 2, Preporod slovenskega filma (1988-2004). Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV, 2020. 490 str., ilustr.
. Politike popa : uvod v kulturne študije. 3., dopolnjena izd. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, 2018. 250 str., ilustr.
. Zgodovina slovenskega celovečernega igranega filma. 1, Slovenski klasični film (1931-1988). Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, 2013. 739 str., ilustr.
. When alternative ends up as mainstream: Slovene popular music as cultural heritage. International journal of heritage studies, 2014, let. 20, str. 3, str. 297-315.
. Culinary practices in Nove Fužine : food and processes of cultural exchange in a Slovenian multi-ethnic neighbourhood. Food, culture, & society, Sep. 2011, let. 14, str. 3, str. 353-374.
. »Toward a Slovene cultural studies«. Cultural studies., Sep. 2010, let. 24, str. 5, str. 613-636
. HipHop in Slowenien : gibt es Muster lokaler Aneignung eines globalen Genres? V: Bock, Karin et at. (ur.), HipHop meets Academia : globale Spuren eines lokalen Kulturphänomens, (Studien zur Popularmusik). Bielefeld: Transcript, cop. 2007, str. 89-103.
. Sport, nationalism and the shifting meanings of soccer in Slovenia. European journal of cultural studies, May 2004, let. 7, št. 2, str. 237-253.