prof. dr. Klement Podnar

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • prof. dr. Klement Podnar, visokošolski učitelj
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-244
    Email: is.jl-inu.vdf@randop.tnemelk
    Govorilne in uradne ure:
    Ponedeljek, 13:00 - 14:30

    Namesto 30. 9. 2019  bodo govorilne ure 1. 10. ob 14h. Prosim za najavo.

    (Zaradi boljše organiziranosti dela in zmanjševanja čakalne vrste, vljudno prosim za predhodno najavo!)

    Prosim, da vse formalnosti urejate v terminu govorilnih ur.

    ******************


    Prostor:
    B 214
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Korporativno komuniciranje
    Mednarodni marketing

    Podiplomski študij
    Magistrsko delo
    Menedžment korporativnega komuniciranja
    Strateški marketing
    Ekspertna področja:
    Marketing, korporativno komuniciranje, upravljanje ugleda, organizacijska identifikacija, družbena odgovornost, znamčenje, vizualne komunikacije
  • Predstavnik prve generacije diplomantov rednega dodiplomskega programa Trženja in tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede. Naslov magistrske naloge 'Resničnost in neresničnost identitete podjetja: Analiza teoretskega okvira upravljanja korporativne identitete (2002). Doktoriral leta 2004 iz komunikologije s temo Ugled, organizacijska identifikacija in zavezanost zaposlenih.
  • Izbrane objave:

    PODNAR, Klement (2015). Corporate communication : a marketing viewpoint. London; New York: Routledge. 

    PODNAR, Klement, GOLOB, Urša (2015). The twin foci of organisational identification and their relevance for commitment : a study of marketing communications industry. 
    Journal of business economics and management, vol. 16, no. 1, str. 214-22

    TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša, and PODNAR, Klement (2013). The role of consumer-brand identification in building brand relationships. Journal of business research, vol. 66, no. 1, str. 53-59.

    GOLOB, Urša, PODNAR, Klement, et al. (2013). CSR communication : quo vadis?. 
    Corporate communications, vol. 18, no. 2, str. 176-192.

    PODNAR, Klement, TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context : a Slovenian study. Public relations review, vol. 38, no. 5, str. 906-915.

     



    Osebna bibliografija