prof. dr. Klement Podnar

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • prof. dr. Klement Podnar, visokošolski učitelj
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-244
    Email: is.jl-inu.vdf@randop.tnemelk
    Govorilne in uradne ure:

    Ponedeljek, 13:00 - 14:30
    Vljudno prosim za najavo. 



    GOVORILNE URE: 24. 3. 2020

    Topic: Govorilne ure 

    Time: Mar 24, 2020 01:00 PM Europe/Ljubljana
    Join Zoom Meeting

    https://zoom.us/j/777510853?pwd=TU5CWWh4dkxWNzJyVWJkNzlNQkczQT09

    Meeting ID: 777 510 853

    Password: 041656


    DO PREKINITVE EPIDEMIJE NI GOVORILNIH UR OZIROMA SE TE IZVAJAJO IZKLJUČNO PREK ELEKTRONSKIH MEDIJEV!


    (Zaradi boljše organiziranosti dela in zmanjševanja čakalne vrste, vljudno prosim za predhodno najavo!)

    Prosim, da vse formalnosti urejate elektronsko (začasen ukrep v odsotnosti govorilnih ur 

    ******************

    Zaradi preventivnih ukrepov, povezanih s širjenjem koronavirusa (covid-19), vljudno prosim, da se izognete osebnemu obisku in zadeve znptraj govorilnih ur uredite po elektronski poti (e-pošta, skype, telefon itd). Pošljite mi e-sporočilo, da se dogovorimo o načinu in terminu. V primeru, da kažete kakršnekoli znake bolezni (pokličite osebnega zdravnika za nadaljnja navodila), se vseh osebnih stikov in srečanj strogo izogibajte in ostanite doma v pogojih stroge izolacije. 

    ******************

    Informacija za vse, ki ste v procesu prijave in izdelave magistrske naloge:

    Za izdelavo magistrskega dela - Magistrski študij 2. stopnje - lahko najdete pomembne informacije na fakultetni spletni strani rubrika Zaključek študija (https://www.fdv.uni-lj.si/studij/studij-na-fdv/magistrski-studij-2-stopnje/navodila-pravila-in-obrazci/zakljucek-studija).
    Pri pripravi naloge si nujno poglejte dokument: Predloga za pisanje zaključnih del. V njem so zajeti temeljni elementi za  pravilno tehnično urejenost dela (velikost črk, razmiki med odstavki in poglavji, urejenost kazala in virov, citiranje, označevanje slik in tabel,…).
    Pred oddajo opravite SKUPINSKI TEHNIČNI PREGLEDI (več informacij v službi za podiplomski študij).
    Povezava do prijave na skupinski tehnični pregled se o nahaja v rubriki  Zaključek študija. Prijava na skupinski tehnični pregled  poteka preko sistema 1KA – na spletni povezavi https://www.1ka.si/tehnpregledi
    Skupinski tehnični pregledi se zaenkrat izvajajo vsak ponedeljek med 12:00 in 13:00 uro v predavalnici 28.  S seboj na pregled morate študenti prinesti tiskano verzijo zaključnega dela 
    Pod Zaključek študija bodo našli tudi Navodila za pisanje in oblikovanje strokovno-znanstvenih del, Obrazec o oddaji magistrskega dela ter splošne napotke o oddaji zaključnega dela na programih 2. stopnje.
    Rok za prijavo dispozicije oz. teme magistrskega dela je do 15.3. tekočega študijskega leta, datumska prijava teme je pomembna, če želite študij zaključiti v istem študijskem letu.
    Prijava teme velja 3 leta od dneva prijave.
    Če študenti želite magistrirati do 30.09.2020 morajo oddati delo do 01.09. 2020.


    Prostor:
    B 214
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Korporativno komuniciranje
    Mednarodni marketing

    Podiplomski študij
    Magistrsko delo
    Menedžment korporativnega komuniciranja
    Strateški marketing
    Ekspertna področja:
    Marketing, korporativno komuniciranje, upravljanje ugleda, organizacijska identifikacija, družbena odgovornost, znamčenje, vizualne komunikacije
  • Predstavnik prve generacije diplomantov rednega dodiplomskega programa Trženja in tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede. Naslov magistrske naloge 'Resničnost in neresničnost identitete podjetja: Analiza teoretskega okvira upravljanja korporativne identitete (2002). Doktoriral leta 2004 iz komunikologije s temo Ugled, organizacijska identifikacija in zavezanost zaposlenih.
  • Izbrane objave:

    PODNAR, Klement (2015). Corporate communication : a marketing viewpoint. London; New York: Routledge. 

    PODNAR, Klement, GOLOB, Urša (2015). The twin foci of organisational identification and their relevance for commitment : a study of marketing communications industry. 
    Journal of business economics and management, vol. 16, no. 1, str. 214-22

    TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša, and PODNAR, Klement (2013). The role of consumer-brand identification in building brand relationships. Journal of business research, vol. 66, no. 1, str. 53-59.

    GOLOB, Urša, PODNAR, Klement, et al. (2013). CSR communication : quo vadis?. 
    Corporate communications, vol. 18, no. 2, str. 176-192.

    PODNAR, Klement, TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context : a Slovenian study. Public relations review, vol. 38, no. 5, str. 906-915.

     



    Osebna bibliografija