prof. dr. Klement Podnar

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • prof. dr. Klement Podnar, visokošolski učitelj
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-244
    Email: is.jl-inu.vdf@randop.tnemelk
    Govorilne in uradne ure:
    V septembru so govorilne ure po predhodnem dogovoru. Pošljite e-sporočilo za individualni termin. 

    Torek, 13:00 -14:30
    (prosim za predhodno najavo oziroma dogovor!)

    IŠ po dogovoru (oglasite se prosim po e-pošti). 

    Prosim, da vse formalnosti urejate v terminu govorilnih ur.





     
     








    Prostor:
    B 214
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Korporativno komuniciranje
    Osnove vizualnih komunikacij
    Storitveni in interni marketing
    Strategija oglaševanja

    Podiplomski študij
    Magistrsko delo
    Menedžment korporativnega komuniciranja
    Strateški marketing
    Ekspertna področja:
    Marketing, korporativno komuniciranje, upravljanje ugleda, organizacijska identifikacija, družbena odgovornost, znamčenje, vizualne komunikacije
  • Predstavnik prve generacije diplomantov rednega dodiplomskega programa Trženja in tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede. Naslov magistrske naloge 'Resničnost in neresničnost identitete podjetja: Analiza teoretskega okvira upravljanja korporativne identitete (2002). Doktoriral leta 2004 iz komunikologije s temo Ugled, organizacijska identifikacija in zavezanost zaposlenih.
  • Izbrane objave:

    PODNAR, Klement (2015). Corporate communication : a marketing viewpoint. London; New York: Routledge. 

    PODNAR, Klement, GOLOB, Urša (2015). The twin foci of organisational identification and their relevance for commitment : a study of marketing communications industry. 
    Journal of business economics and management, vol. 16, no. 1, str. 214-22

    TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša, and PODNAR, Klement (2013). The role of consumer-brand identification in building brand relationships. Journal of business research, vol. 66, no. 1, str. 53-59.

    GOLOB, Urša, PODNAR, Klement, et al. (2013). CSR communication : quo vadis?. 
    Corporate communications, vol. 18, no. 2, str. 176-192.

    PODNAR, Klement, TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context : a Slovenian study. Public relations review, vol. 38, no. 5, str. 906-915.

     



    Osebna bibliografija