Skoči do osrednje vsebine

prof. dr. Klement Podnar

Splošne informacije
Video predstavitev
Življenjepis
Bibliografija
Povezave
  • prof. dr. Klement Podnar, visokošolski učitelj
    Kontaktne informacije:
    Službeni telefon: 01/ 5805-244
    Email: is.jl-inu.vdf@randop.tnemelk
    Govorilne in uradne ure:

    Sreda, 11:00 - 13:00

    Vljudno prosim za najavo. 
    (Zaradi boljše organiziranosti dela in zmanjševanja čakalne vrste, vljudno prosim za predhodno najavo!). 


    ******************!!!

    Zaradi preventivnih ukrepov, povezanih s širjenjem koronavirusa (covid-19), vljudno prosim, da se izognete osebnemu obisku in zadeve znotraj govorilnih ur uredite po elektronski poti (e-pošta, zoom). Pošljite e-sporočilo, da se dogovorimo o načinu in terminu.

    V primeru, da kažete kakršnekoli znake bolezni (pokličite osebnega zdravnika za nadaljnja navodila), se vseh osebnih stikov in srečanj  izogibajte in ostanite doma. Izognite se osebnemu obisku in zadeve uredite po elektronski poti (e-pošta, zoom). Pošljite e-sporočilo, da se dogovorimo o načinu in terminu.


    ******************!!!



    Prostor:
    B 214
    Sodelovanje pri predmetih:

    Dodiplomski študij
    Korporativno komuniciranje
    Osnove vizualnih komunikacij
    Praktikum marketinga in odnosov z javnostmi

    Podiplomski študij
    Magistrsko delo TKOJ
    Menedžment korporativnega komuniciranja
    Praksa TKOJ
    Ekspertna področja:
    Marketing, korporativno komuniciranje, upravljanje ugleda, organizacijska identifikacija, družbena odgovornost, znamčenje, vizualne komunikacije
  • Klement Podnar je redni profesor na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani in pridružen raziskovalec v Centru za preučevanje organizacij in človeških virov. Njegov obsežni raziskovalni opus zajema teme, povezane z različnimi vidiki korporativnega komuniciranja in marketinga, s poudarkom na raziskovanju vprašanj, ki vključujejo organizacijsko identifikacijo in zavezanost. Aktiven je tudi na področju družbene odgovornosti in trajnosti; med drugim kot soustanovitelj mednarodne konference o komuniciranju družbene odgovornosti. Uredil je nekaj posebnih številk mednarodnih revij na temo družbene odgovornosti in je član številnih uredniških odborov mednarodnih znanstvenih revij. Njegova bibliografija obsega mednarodno monografijo o korporativnem komuniciranju in številne objave v mednarodnih revijah, npr. v Journal of Business Research, Journal of Business Ethics, European Journal of Marketing, Journal of Brand Management in Corporate Communications: An International Journal. Na podiplomski ravni poučuje predmet Menedžment korporativnega komuniciranja, na dodiplomski pa predmeta  Osnove vizualnih komunikacij in Korporativno komuniciranje. Je tudi skrbnik druge stopnje TKOJ in doktorskega študija Tržno komuniciranje. Je predstavnik prve generacije rednega študija Trženja in tržnega komuniciranja na FDV, kjer je tudi magistriral in leta 2004 doktoriral s področja Komunikologije. Ohranja tesen stik s stroko in gospodarstvom.
  • Izbrane objave:

    PODNAR, Klement (2015). Corporate communication : a marketing viewpoint. London; New York: Routledge. 

    PODNAR, Klement, GOLOB, Urša (2015). The twin foci of organisational identification and their relevance for commitment : a study of marketing communications industry. 
    Journal of business economics and management, vol. 16, no. 1, str. 214-22

    TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša, and PODNAR, Klement (2013). The role of consumer-brand identification in building brand relationships. Journal of business research, vol. 66, no. 1, str. 53-59.

    GOLOB, Urša, PODNAR, Klement, et al. (2013). CSR communication : quo vadis?. 
    Corporate communications, vol. 18, no. 2, str. 176-192.

    PODNAR, Klement, TUŠKEJ, Urška, GOLOB, Urša (2012). Mapping semantic meaning of corporate reputation in global economic crisis context : a Slovenian study. Public relations review, vol. 38, no. 5, str. 906-915.

     



    Osebna bibliografija