Praktikum marketinga in odnosov z javnostmi

Practicum in marketing and public relations

Obseg predmeta:

12,0 KT / 140 (0 ur predavanj, 120 ur vaj, 0 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Tanja Kamin

    Učitelji predmeta:

  • prof. dr. Klement Podnar
  • asist. Nataša Verk

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Poletni

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Študentje bodo s praktičnim projektnim delom spoznali in pridobili vpogled v različne vidike v praksi aktualnih izzivov na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. V procesu razreševanja teh izzivov bodo uporabili in nadgradili teorije, modele in koncepte, ki so jih spoznali pri različnih programskih predmetih, med drugim pri Osnovah marketinga, Odnosih z javnostmi, Vedenju porabnikov in Raziskovanju v TKOJ. Predmet je s tem namenom zastavljen in izveden v obliki preglednih tematskih sklopov, kar pomeni, da študentom ponuja v obravnavo omnibus relevantnih marketinških tem in tem s področja odnosov z javnostmi, poznavanje katerih jim lahko služi kot relevantno pomagalo pri vključevanju na trg dela. Nabor tem in projektnih izzivov se pri predmetu periodično prilagaja potrebam in dogajanju v praksi. Med primeri tematskih sklopov in nanje vezanih krajših projektnih nalog je mogoče izpostaviti izzive na področju oblikovanja marketinških ciljev, analize okolij, medijskega načrtovanja, uporabe digitalnih kanalov komuniciranja ter evalvacije učinkov tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 29.05.2020