Strateški odnosi z javnostmi
Strategic public relations
Obseg predmeta:
9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Dejan Verčič
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet študente uvaja v sodobno prakso strateških odnosov z javnostmi (SOJ). Začenja z odnosnim upravljanjem in strateških načrtovanjem, nadaljuje z modeli kakovosti v SOJ, merjenjem in evalvacijo programov SOJ, vlogami globalizacije, digitalizacije, kriznega komuniciranja in komuniciranja tveganj. Posveča se profesionalnemu, etičnemu in kritičnemu razmišljanju v in o SOJ in ga spodbuja.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava