Skoči do osrednje vsebine

Socialno podjetništvo

Social Entrepreneurship

Obseg predmeta:

8,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 15 ur seminarjev, 15 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

izr. prof. dr. Tatjana Rakar

Vrsta:

Izbirni strokovni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

2. stopnja

    Izvedba na:

  • *magistrski program Sociologija – Menedžment človeških virov, znanja in organizacij

Kratka vsebina predmeta:

V okviru predmeta bo socialno podjetništvo obravnavano kot trend, ki spreminja značilnosti neprofitnih organizacij. Te so obravnavane kot pomemben strukturni element evropskih blaginjskih sistemov. Predstavljeni bodo družbeni pogoji v katerih so se izoblikovali različni blaginjski sistemi za razumevanje vloge javnih in zasebnih neprofitnih organizacij. Posebna pozornost bo namenjena analizi reformnih procesov sodobnih držav blaginje; pojasnjeni bodo njihovi učinki na spreminjanje vloge in pomena neprofitnih organizacij in širše socialne ekonomije v današnjih evropskih družbah s poudarkom na kritični analizi fenomena socialnega podjetništva. Socialno podjetništvo bo obravnavano iz različnih zornih kotov (definicije in tipologjje socialnega podjetništva, profitno podjetništvo vs. socialno podjetništvo, umestitev socialnega podjetništva v trikotnik blaginje). Izpostavljene bodo različne dileme, ki se pojavljajo ob razvoju socialnega podjetništva (komercializacija neprofitnega sektorja in privatizacija socialnih storitev z vidika sprememb države blaginje) in izzivi socialnega podjetništva v sodobnih družbah.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 08.04.2024