Socialno podjetništvo
Social Entrepreneurship
Obseg predmeta:
8,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 15 ur seminarjev, 15 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Tatjana Rakar
Vrsta:
Izbirni strokovni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Sociologija – Menedžment človeških virov, znanja in organizacij
Kratka vsebina predmeta:
V okviru predmeta bo socialno podjetništvo obravnavano kot trend, ki spreminja značilnosti neprofitnih organizacij. Te so obravnavane kot pomemben strukturni element evropskih blaginjskih sistemov. Predstavljeni bodo družbeni pogoji v katerih so se izoblikovali različni blaginjski sistemi za razumevanje vloge javnih in zasebnih neprofitnih organizacij. Posebna pozornost bo namenjena analizi reformnih procesov sodobnih držav blaginje; pojasnjeni bodo njihovi učinki na spreminjanje vloge in pomena neprofitnih organizacij in širše socialne ekonomije v današnjih evropskih družbah s poudarkom na kritični analizi fenomena socialnega podjetništva. Socialno podjetništvo bo obravnavano iz različnih zornih kotov (definicije in tipologjje socialnega podjetništva, profitno podjetništvo vs. socialno podjetništvo, umestitev socialnega podjetništva v trikotnik blaginje). Izpostavljene bodo različne dileme, ki se pojavljajo ob razvoju socialnega podjetništva (komercializacija neprofitnega sektorja in privatizacija socialnih storitev z vidika sprememb države blaginje) in izzivi socialnega podjetništva v sodobnih družbah.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 08.04.2024