Odnosi z mediji
Media relations
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (20 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Dejan Verčič
Učitelji predmeta:
- asist. dr. Sinja Gerdina
- izr. prof. dr. Alenka Jelen
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Angleščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet študente uvaja v sodobno prakso odnosov z mediji. Uvodoma obravnava zasnove odnosov z javnostmi, novinarstva in oglaševanja ter njihove medsebojne odvisnosti v obdobju tradicionalnih možičnih medijev (tisk, radio in televizija). Nato preide v čas strateškega komuniciranja v omreženi družbi in novih zasnov medijskega (so)delovanja. Predmet pozitivno in kritično obravnava vzroke in posledice strateške medijske refleksivnosti za posameznike, organizacije in družbo kot celoto.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava