Vedenje porabnikov
Consumer behavior
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Urška Golob Podnar
Učitelji predmeta:
- asist. Ana Marija Mustafai
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Okvirni vsebinski sklopi:
1) Okvir za analizo porabnikov
2) Čustva, afekti in kognicija
3) Vedenje
4) Okolje
5) Analiza in vidiki vedenja porabnikov pri oblikovanju marketinških in komunikacijskih strategij
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 08.04.2024