Storitveni marketing
Services marketing
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Urška Golob Podnar
Učitelji predmeta:
- asist. Ana Marija Mustafai
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet študente seznanja z osnovami marketinga storitev in marketinških odnosov. V ospredju obravnave so storitvena podjetja in organizacije. Študenti se seznanijo z glavnimi značilnostmi, lastnostmi in specifikami storitev. Obravnavane so različne strategije in elementi upravljanja storitev z vidika marketinga ter ključni koncepti, kot so kakovost, zadovoljstvo, vrednost, zvestoba, vpletenost porabnikov. Pozornost je namenjena vlogi zaposlenih, ki jo imajo znotraj upravljanja in izvajanja storitev. V središču pozornosti je osnovni storitveno-marketinški trikotnik: podjetje - zaposleni, zaposleni-potrošniki in potrošniki-podjetje.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 08.04.2024