Politično komuniciranje
Political Communication
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 20 ur vaj, 10 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Mojca Pajnik
Učitelji predmeta:
- asist. dr. Marko Ribać
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
Kratka vsebina predmeta:
Predmet predstavi osnovne elemente politične retorike, političnih odnosov z javnostmi (vloga predstavnika za medije), političnega oglaševanja in vodenja političnih kampanj (vloga stratega kampanje). Pojasni delo novinarjev (novice, komentarji, preiskovalno novinarstvo, senzacionalistično ustvarjanje škandalov) in njihovo vlogo pri oblikovanju javnega mnenja. Pojem ideologije je opredeljen v spopadih za hegemonijo v javnem prostoru. V odnosu do medijev pa je razložena pristranskost poročanja (bias) ter politične oz. ideološke usmeritve medijev. Izpostavi vlogo novih digitalnih medijev in socialnih omrežij pri povečani participaciji državljanov v političnem procesu. V sodobnih omreženih družbah je konvergenca medijev (integracija različnih medijev na enotnih platformah, npr. pametni telefon) pripeljala do mediatizacije politike, ki je povezana tudi s fenomenom personalizacije politike. Obravnavane teme so prikazane z analizo številnih lokalnih in globalnih primerov političnega komuniciranja.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava