Skoči do osrednje vsebine

Osnove marketinga

Basic marketing

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet ponuja vpogled v temeljne teorije in modele na področju marketinga. Študenti_ke se seznanijo z vlogo marketinga in s pomenom strateškega marketinškega upravljanja. Spoznajo analizo marketinških okolij, trga, konkurence, ciljnih porabnikov in internega okolja. Izhajajoč iz analiz spoznajo pomen postavitve ciljev na različnih ravneh. Spoznajo se tudi s temeljnimi marketinškimi strategijami, ki zajemajo opredelitev in izbiro ciljnega trga, pozicioniranje in strategije marketinškega spleta.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 05.04.2024