Osnove marketinga
Basic marketing
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet ponuja vpogled v temeljne teorije in modele na področju marketinga. Študenti_ke se seznanijo z vlogo marketinga in s pomenom strateškega marketinškega upravljanja. Spoznajo analizo marketinških okolij, trga, konkurence, ciljnih porabnikov in internega okolja. Izhajajoč iz analiz spoznajo pomen postavitve ciljev na različnih ravneh. Spoznajo se tudi s temeljnimi marketinškimi strategijami, ki zajemajo opredelitev in izbiro ciljnega trga, pozicioniranje in strategije marketinškega spleta.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 05.04.2024