Oglaševanje in družba
Advertising and Society
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Tanja Kamin
Učitelji predmeta:
- asist. dr. Sinja Gerdina
Vrsta:
Izbirni splošni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Družboslovna informatika
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
- *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
- *univerzitetni program Obramboslovje
- *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
- *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
- *univerzitetni program Sociologija
- *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment
Kratka vsebina predmeta:
Predmet umešča oglaševanje v širši družbeni kontekst in ga obravnava kot enega prevladujočih diskurzov, del kreativne industrije, marketinga, umetnosti, popularne kulture in kot del socializacijskega sistema sodobne družbe. Predmet bo študente_tke seznanil z: - zgodovino oglaševanja - oglaševalskim sistemom - politično ekonomijo oglaševanja - komunikacijskimi vidiki oglaševanja - kritikami učinkov oglaševanja - regulacijo oglaševanja
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava