Skoči do osrednje vsebine

Oglaševanje in družba

Advertising and Society

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 30 ur vaj, 0 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Tanja Kamin

    Učitelji predmeta:

  • asist. dr. Sinja Gerdina

Vrsta:

Izbirni splošni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Družboslovna informatika
  • *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
  • *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
  • *univerzitetni program Obramboslovje
  • *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
  • *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
  • *univerzitetni program Sociologija
  • *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment

Kratka vsebina predmeta:

Predmet umešča oglaševanje v širši družbeni kontekst in ga obravnava kot enega prevladujočih diskurzov, del kreativne industrije, marketinga, umetnosti, popularne kulture in kot del socializacijskega sistema sodobne družbe. Predmet bo študente_tke seznanil z: - zgodovino oglaševanja - oglaševalskim sistemom - politično ekonomijo oglaševanja - komunikacijskimi vidiki oglaševanja - kritikami učinkov oglaševanja - regulacijo oglaševanja

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava