Oglaševanje
Advertising
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Tanja Kamin
Učitelji predmeta:
- prof. dr. Ebru Uzunoglu
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Angleščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet bo študente_tke popeljal skozi proces strateškega načrtovanja oglaševalskih kampanj, od vzpostavljanja odnosa med naročnikom in agencijo, definiranja marketinškega problema na strani naročnika, situacijske analize, marketinškega pozicioniranja, do določanja komunikacijskih ciljev, kreativne zasnove, izvedbe in evalvacije oglaševalskih kampanj.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava