Napredne raziskave v TKOJ
Advanced MKPR (Marketing Communications and Public Relations) Research
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
izr. prof. dr. Samo Kropivnik
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Podrobneje so obravnavane naslednje teme:
1) Uvodne analize in pretvorbe podatkov.?
2) Pojasnjevanje in napovedovanje. Multipla linearna analiza.
3) Tipologije. Metode za razvršcˇanje v skupine. Segmentiranje.
4) Metoda glavnih komponent. Faktorska analiza. Pozicijski zemljevidi. Pozicioniranje.
5) Celovita in ucˇinkovita predstavitev kompleksnih raziskovalnih rezultatov. Strateško odlocˇanje v TKOJ na osnovi raziskovalnih rezultatov.
6) Izbrane aktualne teme (po ena letno): npr. medijsko planiranje, modeliranje odlocˇitev, conjoint analiza, rudarjenje po podatkih, prepletanje metod.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava