Korporativno komuniciranje
Corporate communication
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Klement Podnar
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet obravnava, in sicer z vidika teorije in prakse, korporativno komuniciranje in njegovo vlogo pri oblikovanju korporativne identitete, imidža in ugleda. Poudarek bo na različnih problemih in izzivih korporativnega komuniciranja, vključno s tehnikami merjenja. Predstavljeni in kritično ovrednoteni bodo različni modeli upravljanja korporativne identitete, korporacijske znamke, imidža, ugleda, zaupanja in identifikacije.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 04.04.2024