Skoči do osrednje vsebine

Korporativno komuniciranje

Corporate communication

Obseg predmeta:

6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 30 ur drugih oblik dela)

Nosilec predmeta:

prof. dr. Klement Podnar

Vrsta:

Obvezni

Jezik:

Slovenščina

Semester:

Zimski

Stopnja študija

1. stopnja

    Izvedba na:

  • *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi

Kratka vsebina predmeta:

Predmet obravnava, in sicer z vidika teorije in prakse, korporativno komuniciranje in njegovo vlogo pri oblikovanju korporativne identitete, imidža in ugleda. Poudarek bo na različnih problemih in izzivih korporativnega komuniciranja, vključno s tehnikami merjenja. Predstavljeni in kritično ovrednoteni bodo različni modeli upravljanja korporativne identitete, korporacijske znamke, imidža, ugleda, zaupanja in identifikacije.

Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat. Prijava

Datum zadnje spremembe učnega načrta 04.04.2024