Jezik in stil tržnega komuniciranja ter odnosov z javnostmi
Language and Style of Marketing Communication and PR
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Monika Kalin Golob
Vrsta:
Izbirni splošni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
1. stopnja
Izvedba na:
- *univerzitetni program Družboslovna informatika
- *univerzitetni program Komunikologija - Medijske in komunikacijske študije
- *univerzitetni program Komunikologija - Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
- *univerzitetni program Kulturologija - Študije kultur in ustvarjalnosti
- *univerzitetni program Mednarodni odnosi
- *univerzitetni program Novinarstvo
- *univerzitetni program Obramboslovje
- *univerzitetni program Politologija - Javne politike in uprava
- *univerzitetni program Politologija - Študije politike in države
- *univerzitetni program Sociologija
- *univerzitetni program Sociologija - Kadrovski menedžment
Kratka vsebina predmeta:
Predmet je usmerjen v spoznavanje in razumevanje jezikovnih, stilnih in žanrskih značilnosti besedil tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi. Z žanrsko, stilno in jezikovno analizo bodo opisane, obravnavane in v prakso aplicirane jezikovne strategije sodobnih besedil raznolikega področja. V povezavi s teoretičnimi področnimi in jezikoslovnim predmetom Jezikovna kultura se bodo teoretski temelji nadgradili v analizo in vrednotenje ter ustvarjanje lastnih besedil.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava