Strategije razvoja digitalnih storitev
Strategy for the development of digital services
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 30 ur seminarjev, 0 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Darja Grošelj
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Družboslovna informatika
Kratka vsebina predmeta:
Cilji predmeta so študente seznaniti s (1) širšim vpogledom v pomen in načrtovanje digitalnih storitev; s (2) trendi digitalnih storitev v ekonomskem, političnem in socialnem pomenu; prikazati (3) pravne, poslovne, marketinške, tehnološke implikacije pri razvoju digitalnih storitev; študentje spoznajo (4) splošni marketinški pristop, načela oblikovanja predloga vrednosti in poslovnih modelov, analize tržnih potencialov in priprave izhodišč za strategije trženja digitalnih storitev.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava
Datum zadnje spremembe učnega načrta 24.04.2023