Upravljanje s tržnimi znamkami
Brand management
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
doc. dr. Urška Tuškej Lovšin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet ponuja teoretični okvir za razumevanje ustvarjanja vrednosti (premoženja) znamke. Študenti se v okviru predmeta s pomočjo ustreznih analiz naučijo oceniti porabniško osnovano vrednost znamke, ki ponujajo osnovo za sprejemanje ustreznih strateških odloči-tev, vezanih na upravljanje znamke, kot so določanje identitete in pozicije znamke, upravljanje sestavin znamke in oblikovanje konkurenčne marketinške strategije, ki temelji na integraciji vseh elementov.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava