Strateški marketing
Strategic marketing
Obseg predmeta:
9,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 10 ur seminarjev, 20 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Zlatko Jančič
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet v marketinški diskurz vnaša številne elemente strateškega menedžmenta in obravnava sodobne tekmovalno-sodelujoče prakse, načela in strategije delovanja organizacij. Študenti se spoznajo z metodami analize in napovedovanja razvoja okolij, ki obdajajo organizacijo. Naslednji korak je sama strateška analiza, ki opredeli položaj izbrane organizacije znotraj njih. Sledi izbira najboljše možne poti izmed danih možnosti in na koncu razvoj in udejanjanje strategij. Predmet je izrazito interdisciplinarno zastavljen, saj se strategij loteva skozi vrsto družboslovnih in tudi naravoslovnih perspektiv. Predavanja so podprta s primeri iz prakse.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava