Socialni marketing
Social Marketing
Obseg predmeta:
6,00 KT / 60 (30 ur predavanj, 0 ur vaj, 20 ur seminarjev, 10 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Tanja Kamin
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Poletni
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
Predmet posreduje znanja o temeljnih teoretskih izhodiščih, tehnikah in potencialu socialnega marketinga za naslavljanje družbenih problemov in doseganje pozitivnih družbenih sprememb.
Socialni marketing črpa znanja in izkušnje s področja komercialnega marketinga, a ga hkrati tudi kritično preučuje, zlasti z vidika njegovih negativnih posledic za blaginjo posameznikov in družbe. Družbene probleme pojasnjuje in opredeli s pomočjo vedenjskih teorij na individualni, skupnostni in družbeni ravni in skladno načrtuje intervencije za reševanje družbenih problemov, ki so usmerjene k posameznikom_cam, skupnostim in/ali institucijam, da bi trajnostno izboljšali zdravje, zmanjšali število poškodb, zaščitili okolje, gradili skupnosti in povečali blaginjo ljudi.
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava