Praksa TKOJ
Internship
Obseg predmeta:
15,00 KT / 330 (0 ur predavanj, 0 ur vaj, 0 ur seminarjev, 330 ur drugih oblik dela)
Nosilec predmeta:
prof. dr. Klement Podnar
Vrsta:
Obvezni
Jezik:
Slovenščina
Semester:
Zimski
Stopnja študija
2. stopnja
Izvedba na:
- *magistrski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
Kratka vsebina predmeta:
V okviru predmeta Praksa je predvideno, da študentje večinski del študijskih obveznosti opravijo z aktivno vključitvijo v delo na področju tržnega komuniciranja ali odnosov z javnostmi na terenu (tj. v izbrani organizaciji). S tem namenom so študijske aktivnosti organizirane tako, da izvajalec predmeta v sodelovanju z zunanjimi strokovnjaki vsako leto sproti določi vsebino in potek dela ter preverja rezultate praktičnega dela.
Temeljne strokovne učne vsebine, ki naj bi jih študentje osvojili skozi prakso, vključujejo spoznavanje z/s: delom na marketinških ali komunikacijskih projektih, strateško vlogo tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v organizacijah, načrtovanjem in izvajanjem specifičnih strokovnih nalog (npr. priprava novinarskih konferenc, pisanje sporočil za javnost, priprava analiz okolja, izvajanje raziskav potrošnikov), upravljanjem tržnih znamk in pristopi k razvijanju ter ohranjanju odnosov z različnimi skupinami deležnikov (npr. zaposleni, mediji, potrošniki).
Za pregled ostalih podatkov o predmetu se morate prijaviti z vašim uporabniškim imenom in geslom za Spletni referat.
Prijava