Mediji in mladi
Tanja Oblak Črnič
ISBN: ISBN 978-961-295-101-6

Znanstvena monografija Mediji in mladi večplastno analizira vlogo in pomen novih medijev in vsesplošne digitalizacije za vsakdanja življenja mladih, pa tudi širše družbe. Prikazuje različne načine, kako nove tehnologije in mediji oblikujejo in preoblikujejo sodobne generacije mladih, njihove življenjske stile in poteke; predstavljajo kontinuiteto in hkratni prelom s predhodnimi kulturnimi praksami, predstavljajo pa tudi medgeneracijski izziv. Ugotovitve se pri tem opirajo na perspektivo mladih, kar pomeni, da o njihovih izkušnjah z mediji ne sodijo odrasli, ampak so v prispevkih utelešene izkušnje, doživljanja, zgodbe in prakse mladih samih. Kar je ključno, da se izognemo pasti »medgeneracijske vrzeli« ter odraslocentrični in s tem pokroviteljski obravnavi medijske potrošnje mladih.
Mateja Sedmak
Monografija ponuja pomembne konceptualne premisleke, ki jih družbena realnost pospešenih transformacij medijskih okolij zahteva za razumevanje delovanja in samorazumevanja mladih v sodobni digitalni kulturi, obenem pa s prečenjem različnih kontekstov gradi utemeljene empirične uvide v kompleksne in navzkrižne medijske rabe ter spremljajoče predrugačene prakse znotraj digitaliziranega vsakdana mladih. Ob pretanjenem odstiranju specifik generacijske »strukture občutenja« slovenskih mladostnikov pa delo ne prezre pluralnosti pomenov in raznolikosti medijskih izbir skupaj z različnimi stopnjami in načini vpetosti mladih v digitalno, kot tudi ne spreminjajočih se hierarhij praks in njihovih kontekstov.
Andreja Trdina
Cena: 20 €
Nazaj na seznam vseh knjig