[Založba FDV] Pisanje za odnose z javnostmi: Temeljni žanri


Temeljni zanri

Pri Založbi FDV je izšla nova knjiga avtorjev Monike Kalin Golob, Nade Serajnik Sraka in Dejana Verčiča z naslovom Pisanje za odnose z javnostmi: Temeljni žanri.

Pisanje je ena od primarnih tehnik odnosov z javnostmi, hkrati pa tudi ena temeljnih veščin in kompetenc za opravljanje poklica odnosov z javnostmi. Kompetenten pisec v odnosih z javnostmi ni samo tisti, ki zna dobro z jezikom ter pozna pravila in norme pisanja, temveč mora znati pisati za različne namene, mnoge javnosti in številne medije.

Monografija ‘Pisanje za odnose z javnostmi: Temeljni žanri’ je prvo teoretsko delo, ki se posveča doslej prezrti temi pisanja za odnose z javnostmi. V prvem delu se avtorji posvečajo razlagi odnosov z javnostmi in številnih sprememb, ki jih prinaša digitalizacija. V drugem delu obravnavajo jezikovne in stilne vidike besedil v odnosih z javnostmi. V tretjem delu se osredotočajo na najbolj uporabljene besedilne vrste, ki jih praktiki uporabljajo v komuniciranju z množičnimi mediji in v poslovno-uradovalnih praksah.  V knjigo so uvrščene analize tipičnih žanrov odnosov z mediji (sporočilo za javnost, popravek, demanti) in žanri, ki si jih deli več področij (dopis, vabilo); pri nekaterih so že predstavljene razlika med tradicionalnimi oblikami in digitalnimi novostmi. Analiza je predstavljena kot zapis prevladujočega modela v trenutni praksi odnosov z javnostmi, navedene pa so tudi izjeme bodisi kot opozorilo bodisi kot razvojni vidik morebitne nove zgradbe. Ugotovitvam analize sledi vpogled v rabo besedil iz slovenske prakse ter priporočila za pisanje.

Za nakup knjige obiščite spletno knjigarno Založbe FDV.


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 20. november 2018 | v kategoriji: Nova knjiga