Skoči do osrednje vsebine

[BILATERALNE IZMENJAVE] Razpis študentskih izmenjav v okviru bilateralnih pogodb za študijsko leto 2023/24


Fakulteta za družbene vede (FDV) na podlagi pogodbenega sodelovanja razpisuje možnost prijav bilateralnih študentskih izmenjav za študijsko leto 2023/24 na izbranih institucijah.


PRIJAVA:

Študent, ki želi oditi na izmenjavo v okviru bilateralnih pogodb,  mora oddati:

  • spletno prijavo, ki vsebuje motivacijsko pismo v angleškem jeziku, prek spletnega referata.

ROK ZA ODDAJO VLOG:

Rok za oddajo vlog je 4. januar 2023 do 24:00*. Prijave, oddane po predpisanem roku za oddajo, ne bodo obravnavane.

*OPOZORILO: Študentje, ki nimate dostopa do spletnega referata, prosim pišite na office.international@fdv.uni-lj.si. Študente opozarjamo, da prijavni obrazec v spletnem referatu ne sme biti odprt predolgo, ker lahko seja poteče in se izgubijo vse vnesene informacije. Zato svetujemo, da se motivacijsko pismo pripravi v dokumentu na računalniku in se nato kopira v spletno prijavo. Prav tako odsvetujemo, da se študenti prijavljajo v zadnjih minutah pred iztekom roka, ker lahko zaradi pretečene seje zamudijo rok.

Vloge se bodo ocenjevale po enakih merilih kot vloge za Erasmus+ izmenjavo za mobilnost študentov z namenom študija, zato pozivamo študente, da si podrobno preberejo razpisno dokumentacijo in pravilnik. Če je na isto institucijo prijavljenih več študentov, kot je razpisanih mest, in imajo ti enako število točk, morajo študenti opraviti izbirni razgovor s predstavniki kateder, zadolženih za mednarodno sodelovanje, in koordinatorjem za mobilnost študentov. O terminih razgovorov bodo študenti obveščeni naknadno.


POGOJI in MERILA ZA OBRAVNAVO VLOG:

  • študent mora biti vpisan vsaj v drugi letnik dodiplomskega študija (1. stopnja študija) na FDV;
  • ·na izmenjavi se lahko opravljajo le predmeti, ne pa tudi priprava zaključnega dela;
  • študent mora na izmenjavi pridobiti vsaj 20 ECTS oz. toliko ECTS, kot to zahteva institucija gostiteljica;
  • študent mora pridobiti potrdilo o znanju tujega jezika v skladu z zahtevo posamezne institucije, ki ga bo moral predložiti ob vpisu na institucijo gostiteljico;
  • povprečna ocena, ki jo zahteva tuja institucija za vpis tujih študentov na njene programe;
  • in drugi pogoji, ki jih določa posamezni sporazum s partnersko univerzo.

Podatki študentov, izbranih na tem razpisu, bodo v potrditev posredovani instituciji gostiteljici. Šele potrditev institucije gostiteljice pomeni dokončen izbor študentov za izmenjavo.

Izbrani študenti se dogovorijo za program študija pred odhodom v tujino s študijskim sporazumom, ki ga podpišeta obe instituciji in študent.

Izbrani študenti so opravičeni plačila šolnine in pridobijo status rednega študenta na gostujoči instituciji. Vsi ostali stroški, vezani na bivanje v tujini v času študija, ter stroški poti in zdravstvenega zavarovanja so obveznost izbranih študentov.

Seznam univerz za bilateralne izmenjave
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 29. november 2022 | v kategoriji: Obvestila, Razpisi, Bilateralne pogodbe, Pogodbeno sodelovanje