Skoči do osrednje vsebine

Teme magistrskih del

Skladno z 10. In 11. členom Pravilnika o zaključnem delu na programih druge stopnje študent/-ka praviloma izbere razpisano temo, lahko pa po posvetovanju z mentorjem/-ico predlaga tudi nerazpisano temo magistrskega dela. Razpisano ali predlagano temo mora odobriti skrbnik/-ca magistrskega programa.

Študent/-ka magistrskega programa druge stopnje mora temo magistrskega dela prijaviti v 2. letniku, in sicer najkasneje do 15. marca.

Študent/-ka, ki magistrskega dela ne bo prijavil/-a v 2. letniku do 15. marca, dela ne more prijaviti naknadno v tekočem študijskem letu in magistrskega dela ne more zagovarjati v tekočem študijskem letu. Magistrsko delo lahko prijavi po 1. oktobru naslednje študijsko leto.

Prijavljeno magistrsko delo velja tri leta od datuma prijave. Po tem roku se prijava izbriše in študent/-ka mora magistrsko delo prijaviti na novo.

Študent lahko opravlja magistrsko delo tudi pod mentorstvom drugih habilitiranih učiteljev na FDV, ki niso navedeni na spodnjem seznamu, če to potrdi skrbnik/-ca programa.

Teme magistrskih del so objavili naslednji pedagogi po katedrah

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi


Izr. prof. dr. Anže Burger

  1. Teme po izbiri – povezane z ekonomijo

Izr. prof. dr. Urša Golob Podnar

  1. Družbena odgovornost marketinga
  2. Trajnostni razvoj in marketing
  3. Perspektive makromarketinga: udejanjanje koncepta deležnikov
  4. Trajnostno porabništvo (različni vidiki)
  5. Komunikacijski vidiki družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja
  6. Družbena odgovornost in družbeni mediji
  7. Po dogovoru

Izr. prof. dr. Tanja Kamin

  1. Alternativne oblike prehranjevanja
  2. Zavržena hrana
  3. Socialnomarketinški pristopi za naslavljanje okoljevarstvenih problemov na področju kmetijstva
  4. Socialnopsihološke teorije za spreminjanje vedenja

Izr. prof. dr. Samo Kropivnik

  1. Marketinško raziskovanje in marketinško svetovanje
  2. Sodobni pristopi v marketinškem raziskovanju
  3. Eksperimenti v marketinškem raziskovanju

 

Prof. dr. Marko Lah

  1. Zgodovinski začetki tržnega komuniciranja (po obdobjih in geografsko)
  2. Računovodsko spremljanje tržnega komuniciranja (oglaševanja) v podjetjih
  3. Marketing in oglaševanje v ekonomskih učbenikih
  4. Vedenjska ekonomika in oglaševanje
  5. Institucionalna teorija oglaševanja: razkazovalna potrošnja in oglaševanje
  6. Bruto in neto vrednost oglaševanja v Sloveniji
  7. Oglaševanje in neenakost delitve
  8. Finančne (in druge) uspešnost slovenskih oglaševalskih agencij
  9. Racionalni potrošnik in oglaševanje
  10. Motivi managerjev in oglaševalski izdatki
  11. Trženje luksuznih izdelkov (po panogah)
  12. Kritični vidiki tržnega komuniciranja
  13. Teorija iger in oglaševanje
  14. Indeksi koncentracije v oglaševalsko intenzivnih panogah v Sloveniji
  15. Ocenjevanjepovpraševanja izbranega proizvoda – elastičnostoglaševanja
  16. Potrošnja in potrošne navade graščakov (v Sloveniji)
  17. Trženje zgodovine (več nalog)
  18. Hitri in počasni nakupi
  19. Trženje medvedov v Sloveniji
  20. Trženje frizerskih salonov
  21. Cenovni razponi nakupov
  22. Teorija obetov (Prospect theory), ocene koristi in izgube – uporaba v marketingu
  23. Oglaševanje in sreča
  24. Teme po izbiri – povezane z ekonomijo

Prof. dr. Klement Podnar

Predlagane teme so okvirne in v posvetu z mentorjem zahtevajo natančnejšo artikulacijo in osredotočenost! Možne so tudi teme po dogovoru.

 

  1. (Komunikološke) teorije v prizmi in kontekstu pojasnjevanja vedenja porabnikov, marketinga, znamčenja, tržnega in korporativnega komuniciranja ter odnosov z javnostmi
  2. Korporacijski marketing
  3. Interni marketing & komuniciranje
  4. Zaznave znamk
  5. Znamčenje lokalnega
  6. Različni vidiki eko, bio, dop in trajnostnih tržnih znamk
  7. Zavezanost deležnikov
  8. Vidiki in izzivi korporativne in organizacijske identitete

 

 

Doc. dr.Urška Tuškej Lovšin

Spodaj je navedenih nekaj okvirnih raziskovalnih področij, znotraj katerih je treba opredeliti podrobnejšo temo, ki vas zanima. Možne tudi teme po dogovoru.

 

  1. Oblike, dejavniki in posledice vključenosti porabnikov
  2. Antropomorfizacija na področju znamčenja
  3. Vprašanje oblikovanja in zaznavanja identitete in osebnosti znamk
  4. Soustvarjanje vrednosti znamk
  5. Vedenje porabnikov v digitalnih (interaktivnih) komunikacijskih okoljih
  6. Mnenjski voditelji v tržnem komuniciranju (različni vidiki)
  7. Vrednotenje procesov odločanja porabnikov
  8. Vloga in pomen senzorične izkušnje pri sprejemanju odločitev
  9. Zaznavanje podobe znamk (različni vidiki)
  10. Druge teme po dogovoru

 

Prof. dr. Dejan Verčič

  1. Digitalizacija odnosov z javnostmi
  2. Plačani, prisluženi, družbeni in lastni mediji
  3. Strateško komuniciranje – različni vidiki
  4. Globalizacija odnosov z javnostmi
  5. Odnosi z javnostmi tujih podjetij v Sloveniji
  6. Netipični uporabniki odnosov z javnostmi (družbena gibanja, teroristične skupine …)

Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 29. maj 2019 | v kategoriji: 2019/20