Skoči do osrednje vsebine

Predmetniki

Prikaži predmetnik za letnik:

Izvedba letnikov

Za obdobje:




I. LETNIK
MODUL: ODNOSI Z JAVNOSTMI
MAGISTRSKI PROGRAM TRŽNO KOMUNICIRANJE IN ODNOSI Z JAVNOSTMI – 2024/25
ŠT. NOSILEC/-KA in IZVAJALCI/-KE PREDMET semester izvajanja ECTS
1 LAH MIKROEKONOMIJA ZA MARKETING IN ODNOSE Z JAVNOSTMI zimski 9
2 JANČIČ STRATEŠKI MARKETING zimski 9
3 PODNAR MENEDŽMENT KORPORATIVNEGA KOMUNICIRANJA zimski 9
4 GOLOB PODNAR DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETIJ zimski 6
5 GOLOB PODNAR, UZUNOGLU TRENDI V DIGITALNIH ODNOSIH Z JAVNOSTMI poletni 6
Predmet se bo v 2024/25 izvajal v angleškem jeziku tudi za študente na izmenjavi. poletni
6 VERČIČ STRATEŠKI ODNOSI Z JAVNOSTMI poletni 9
7 VERČIČ, ZUNANJA IZVAJALKA: JELEN,
as. ČOŽ
ODNOSI Z MEDIJI poletni 6
Predmet se bo v 2024/25 izvajal v angleškem jeziku tudi za študente na izmenjavi. poletni
8 IZBIRNI PREDMET MODULA poletni 6
SKUPAJ 60
IZBIRNI PREDMETI MODULA ODNOSI Z JAVNOSTMI (vsi obvezni modula Strateško tržno komunicirane)
ŠT. NOSILEC/-KA in IZVAJALCI/-KE PREDMET semester izvajanja ECTS
1 GOLOB PODNAR SODOBNI IZZIVI V MARKETINGU poletni 9
2 TUŠKEJ LOVŠIN UPRAVLJANJE S TRŽNIMI ZNAMKAMI poletni 6
3 KAMIN SOCIALNI MARKETING poletni 6
I. LETNIK
MODUL: STRATEŠKO TRŽNO KOMUNICIRANJE
MAGISTRSKI PROGRAM TRŽNO KOMUNICIRANJE IN ODNOSI Z JAVNOSTMI – 2024/25
ŠT. NOSILEC/-KA in IZVAJALCI/-KE PREDMET semester izvajanja ECTS
1 LAH MIKROEKONOMIJA ZA MARKETING IN ODNOSE Z JAVNOSTMI zimski 9
2 JANČIČ STRATEŠKI MARKETING zimski 9
3 PODNAR MENEDŽMENT KORPORATIVNEGA KOMUNICIRANJA zimski 9
4 GOLOB PODNAR DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETIJ zimski 6
5 GOLOB PODNAR, JANČIČ SODOBNI IZZIVI V MARKETINGU poletni 9
6 TUŠKEJ LOVŠIN UPRAVLJANJE S TRŽNIMI ZNAMKAMI poletni 6
7 KAMIN SOCIALNI MARKETING poletni 6
8 IZBIRNI PREDMET MODULA poletni 6
SKUPAJ 60
IZBIRNI PREDMETI MODULA STRATEŠKO TRŽNO KOMUNICIRANJE (vsi obvezni modula Odnosi z javnostmi)
ŠT. NOSILEC/-KA in IZVAJALCI/-KE PREDMET semester izvajanja ECTS
1 GOLOB PODNAR, UZUNOGLU TRENDI V DIGITALNIH ODNOSIH Z JAVNOSTMI poletni 6
Predmet se bo v 2024/25 izvajal v angleškem jeziku tudi za študente na izmenjavi. poletni
Predmet se bo v 2022/23 izvajal v angleškem jetiku tudi za študente na izmenjavi. poletni
2 VERČIČ STRATEŠKI ODNOSI Z JAVNOSTMI poletni 9
3 VERČIČ, ZUNANJA IZVAJALKA: JELEN,
as. ČOŽ
ODNOSI Z MEDIJI poletni 6
Predmet se bo v 2024/25 izvajal v angleškem jeziku tudi za študente na izmenjavi.
II. LETNIK MAGISTRSKI PROGRAM TRŽNO KOMUNICIRANJE IN ODNOSI Z JAVNOSTMI – 2024/25
predmetnik 2. letnika je enak za oba modula
ŠT. NOSILEC/-KA in IZVAJALCI/-KE PREDMET semester izvajanja ECTS
1 PODNAR, ZUNANJI IZVAJALCI PRAKSA zimski 15
2 HLEBEC METODE DRUŽBOSLOVNEGA RAZISKOVANJA zimski 3
3 KROPIVNIK, KOGOVŠEK RAZISKOVALNI NAČRT zimski 6
4 ZUNANJI IZBIRNI PREDMET zimski 6
5 PODNAR MAGISTRSKO DELO poletni 30
SKUPAJ 60


PONUDBA IZBIRNIH PREDMETOV IN OBŠTUDIJSKIH DEJAVNOSTI