Strateško tržno komuniciranje

Drugostopenjski študij marketinga na FDV, ki smo ga poimenovali Strateško tržno komuniciranje, je edinstven v Sloveniji in vedno bolj ugleden tudi v Evropi. Temelji na celostnem pristopu k najnovejšim dosežkom disciplin menedžmenta, marketinga, znamčenja, tržnega komuniciranja in posebej oglaševanja. Znan je po svojem poudarku na družbeni odgovornosti organizacij in kreativni strateški naravnanosti, ki omogočata najboljše možne rešitve kompleksnih problemov organizacij v svetu, ki ga označujeta povečana tekmovalnost in hkratna vse bolj prevladujoča sodelovalnost.

Kontakt

Skrbnik programa:
prof. dr. Klement Podnar

Osnovne informacije

Študij traja 1 leto.
ECTS: 60

Strokovni naslov: magister/magistrica tržnega komuniciranja (mag. trž. kom)

Pogoji in merila

Pogoji za vpis: Kdor je končal študijski program prve stopnje s kateregakoli strokovnega področja in je zbral(a) 240 ECTS, lahko vstopi v program 2. stopnje brez dodatnih pogojev...

Predmetniki

1. letnik 2017/18

Zakaj na program

Študentje programa so nadpovprečno uspešni že ob vpisu, ambiciozni v iskanju znanja in mednarodno naravnani, z obilo možnosti za študij v tujini...

Predmeti

Zaposlitev in kariera

Magistrski študij Strateško tržno komuniciranje je namenjen oblikovanju sposobnosti in znanj za doseganje večje zaposljivosti diplomantov tako doma kot tudi na tujem...

Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi

Poslanstvo katedre je zagotavljanje odličnosti v izobraževanju, raziskovanju in razvoju marketinga, marketinškega komuniciranja in odnosov z javnostmi.