Vpis v 2. letnik (22. 8. do 30. 9. 2024)
Vpis v študijsko leto 2024/25 bo za 2. letnik magistrskega študija potekal od 22. avgusta do 30. septembra 2024.
POSTOPEK VPISA
- Ko boste izpolnili pogoje za vpis v 2. letnik, vam bomo v spletnem referatu (najkasnejev 3 dneh od vpisa ocene pri predmetu, s katerim izpolnjujete pogoje za vpis), pripravili vpisni list za študijsko leto 2024/25.
- Po izpolnitvi vpisnega lista bo na vaš elektronski naslov in v spletni referat (gumb »Ostalo«, »Finančno stanje«) poslan račun za prispevek za študij za študijsko leto 2024/25.
- Pripravljen vpisni list izpolnite v Spletnem referatu (Moj FDV). Vpisnega lista vam ni potrebno tiskati, podpisovati in pošiljati v Službo za študentske zadeve. Vpisni list izpolnite le elektronsko in shranite!
- Vaš vpis bo uspešno zaključen, ko bomo v Službi za študentske zadeve vaš elektronsko oddani vpisni list pregledali in ga zaključili. O tem boste obveščeni s posebnim sporočilom. Po zaključenem postopku vpisa, si boste v spletnem referatu lahko sami natisnili potrdilo o vpisu (gumb Ostalo –Potrdila o vpisu). Na istem mestu v spletnem referatu lahko sami natisnete tudi potrdila o opravljenih obveznostih.
VPISNI LIST
Na vpisni list (gumb »Spletni referat« in nato »Vnos vpisnega lista«) boste lahko vpisali, popravili ali dopolnili naslednje podatke:
- osebne podatke: naslov stalnega in začasnega bivališča, podatke za stik (elektronski naslov, stacionarno in/ali mobilno številko ... );
- podatke o morebitni zaposlitvi;
- smer/modul, če vaš študijski program to predvideva;
- predmete skladno z vašim predmetnikom in
- izraženo željo o tem, ali želite prejemati SMS sporočila, ki so plačljiva.
PREDMETNIK
Pred vpisom na spletni strani fakultete (zavihek študij/magistrski študij 2. stopnje) pazljivo preglejte:
- predmetnik vašega študijskega programa (linki do predmetnikov so dostopni na podstraneh posameznega študijskega programa oz. na povezavah:
- učne načrte predmetov (znotraj Moj FDV ali na zavihku);
- urnike (urniki se nahajajo znotraj zavihka Moj FDV – urnik oz. na povezavi);
- število mest pri posameznem odprtem izbirnem predmetu je omejeno; podatki o zasedenosti predmetov se nahajajo tukaj; s klikom na posamezni predmet boste dostopali tudi do vseh ostalih informacij o izbirnem predmetu (nosilec, število KT, učni načrt);
- V okviru odprtih izbirnih predmetov, boste lahko poleg predmetov programov, ki jih izvajamo na Fakulteti za družbene vede, izbirali tudi predmete drugih fakultet Univerze v Ljubljani ali obštudijske dejavnosti. Več: na povezavi.
- POZOR: Ko boste izbirali zunanje izbirne predmete, morate biti pozorni, da boste izbrali predmete z zadostnim številom KT glede na vaš predmetnik (npr. če vaš predmetnik predvideva izbirni predmet za 12 KT, lahko izberete predmet ovrednoten z 12 KT; lahko 2 po 6KT …).
Pazljivost pri sprejetju odločitve je izredno pomembna, saj je zamenjava izbirnih predmetov možna samo v skladu z 22. členom Pravilnika o študiju na programih prve in druge stopnje (najkasneje 5 delovnih dni po začetku semestra).
POZOR: Predmete, ki so sestavina vašega programa, ne morete izbrati kot izbirni predmet.
Če vam karkoli v zvezi z vašim predmetnikom ni jasno, se lahko obrnete tudi na tutorja študenta na vaši smeri, ki je seznanjen z vsemi novostmi in posebnostmi za vaš program.
NALEPKA ZA ŠTUDENTSKO IZKAZNICO
Novo nalepko za študentsko izkaznico lahko pridobite v času uradnih ur v Službi za študentske zadeve.
POSEBNI STATUSI
Študenti, ki izkazujejo posebne dosežke na področju športa, umetnosti in kulture, ter študenti s posebnimi potrebami v študijskem procesu lahko pridobijo poseben status v skladu s Pravilnikom o študentih s posebnim statusom na UL.
Vlogo za pridobitev posebnega statusa z ustreznimi dokazili o izpolnjevanju pogojev oddate v spletnem referatu (gumb »Ostalo«, nato gumb »Obrazci« in gumb »Prošnje«).
Če ste status imeli že v preteklem letu, ga morate obnoviti. Izjema so statusi študentov s posebnimi potrebami, katerim status velja za celo obdobje študija. Študenti, ki želijo prvič zaprositi za status s posebnimi potrebami, naj pred oddajo vloge predhodno kontaktirajo pooblaščeno osebo za delo s študenti s posebnimi potrebami na FDV.
ZELO POMEMBNO
Vpis je možen le, če so vse opravljene obveznosti vpisane v elektronski indeks. Če opravljene obveznosti v elektronski indeks niso vpisane, se šteje, da obveznost ni opravljena! Zato vas prosimo, da pogosto spremljate svoje podatke in izvajalce/-ke predmetov, oz. če je potrebno Službo za študentske zadeve, opozarjate na pomanjkljivosti, kot so npr. nezaključene ocene.
Če vpisa ne boste opravili v zgoraj zapisanih terminih, bomo razumeli, da se v višji letnik ne želite vpisati, kar pomeni, da želite biti v študijskem letu 2024/25 brez statusa študenta/-ke.
Če pogojev za napredovanje v višji letnik ne boste izpolnjevali, lahko v obdobju od 1. do 20. 9. 2024 oddate:
- prošnjo za podaljšanje statusa študenta iz upravičenih razlogov,
- vlogo za izjemni vpis v višji letnik.
Če pogojev za napredovanje v višji letnik ne boste izpolnjevali, lahko v obdobju od 1. do 30. 9. 2024 oddate:
- vlogo za ponovni vpis v isti letnik (če v času študija še niste izkoristili pravice do ponovnega vpisa oz. niste spremenili študijskega programa),
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 23. julij 2024 | v kategoriji: Vpis