Razpis tem diplomskih del

Skladno z 10. členom Pravilnika o zaključnem delu na programih prve in druge stopnje  študent/-ka praviloma izbere razpisano temo, lahko pa po posvetovanju z mentorjem/-ico predlaga tudi nerazpisano temo diplomskega dela. Predlagano temo mora odobriti predstojnik katedre

Študent novega programa mora temo diplomskega dela prijaviti v zadnjem letniku, in sicer najkasneje do 15. marca.

Študent, ki teme diplomskega dela ne bo prijavil v zadnjem letniku do 15. marca, teme ne more prijaviti naknadno v tekočem študijskem letu in diplomskega dela ne more zagovarjati v tekočem študijskem letu. Temo lahko prijavi po 1. oktobru naslednje študijsko leto.

Prijavljena tema diplomskega dela velja tri leta od datuma prijave. Po tem roku mora študent temo prijaviti ponovno.

Študent lahko opravlja diplomsko delo tudi pod mentorstvom drugih habilitiranih učiteljev in predavateljev na FDV, ki niso navedeni na seznamu, če to potrdi predstojnik katedre.

Teme diplomskih del so objavili naslednji pedagogi po katedrah

Katedra za medijske in komunikacijske študije


Doc. dr. Dejan Jontes

  1. Analiza medijskih dogodkov, škandalov in moralnih panik (študije primera)
  2. Novinarski miti in rituali
  3. Resničnostna in dokumentarna televizija
  4. Specifične teme iz širšega področja medijskih študij po dogovoru

 

Izr. prof. dr. Metka Kuhar

  1. Medosebno komuniciranje in odnosi (konkretneje iz področij, kot so neverbalno komuniciranje, socialna kognicija, empatija, samopodoba, skupinska dinamika, posredovano komuniciranje, prijateljski in partnerski odnosi, odnosi starši - otroci itd.)
  2. Procesi odraščanja in osamosvajanja

 

Doc. dr. Maruša Pušnik

  1. Kolektivni spomin in travma v novih medijskih okoljih 
  2. Digitalizacija in mediatizacija arhivov: Wikipedia in YouTube kot globalna spominska prostora
  3. Spomini na socializem: od medijske potrošnje in množičnih ceremonij do kulture oblačenja 
  4. Nadzorovanje in razkazovanje v medijski družbi: paparazzi, kamere, Twitter, Facebook
  5. Od telegrafa do satelita - tehnologija kot kulturna forma in nova družbena povezljivost 
  6. Digitalne kulture mladih in vsakdanje življenje
  7. Kulturna primerjava medijske/popularne zabave v mestnih središčih na pragu 20. in 21. stoletja: od prvih kino predstav in cirkusov do kinomultipleksov in nakupovalnih središč
  8. Postsocialistični banalni nacionalizmi in kultivacija domovinskih čustev v medijih in popularni kulturi

 

Red. prof. dr. Tanja Oblak Črnič

  1. Digitalni državljani in participativna kultura
  2. Mediatizacija in personalizacija politike v digitalnem kontektsu
  3. Kritično razumevanje digitalne kulture
  4. Mladi kot digitalna občinstva
  5. Personalizacija medijskih rab

 

Red. prof. dr. Breda Luthar

  1. Potrošna kultura (širše področje)*
  2. Kulturna kritika znamčenja blagovnih znamk (širše področje)
  3. Mediji in popularna kultura (širše področje)
  4. Medijska občinstva/spolne in razredne razlike (širše področje)
  5. Kulturna zgodovina socializma in socialistične potrošnje (širše področje)

*Študentje znotraj širšega področja definirajo svojo ožjo temo.

 

Doc. dr. Ilija Tomanić Trivundža

  1. Vizualno komuniciranje in vizualna kultura (tematsko področje)
  2. Fotografija in moč (tematsko področje)
  3. Dokumentarizem in simbolno (tematsko področje)
  4. Okvirjanje novic (tematsko področje)
  5. Medijska reprezentacija godpodarske in politične krize (tematsko področje)
  6. Reprezentacijske strategije v političnih procesih (tematsko področje)
  7. Druge teme s področja vizualne kulture, fotografije, filma ali novinarskih študij, ki jih določijo študenti v sodelovanju z mentorjem.

 

Doc. dr. Mojca Pajnik

  1. Teme s področja politične ekonomije medijev
  2. Teme s področja primerjalnega preučevanja komunikacijskih sistemov
  3. Teme s področja medijske globalizacije
  4. Komuniciranje političnih strank, participacija in demokracija
  5. Alternativni mediji
  6. Spol in mediji
  7. Teme s področja migracij

 

Doc. dr. Andrej Škerlep

  1. Nove komunikacijske tehnologije, informacijska oz. omrežena družba in globalizacija
  2. Teme iz zgodovine razvoja komunikacijskih tehnologij (medijev) in družbene uporabe le-teh
  3. Teme s področja sodobnih komunikoloških teorij
  4. Študije govorov in govorništva iz slovenske ali svetovne zgodovine
  5. Teme iz zgodovine retorike ali s področja sodobnih retoričnih teorij
  6. Semiotična analiza “medijskih tekstov” (oglaševanje, film/televizija, novi digitalni mediji itd.)
  7. Semiotična analiza “simbolnih reprezentacij” (nacija, spol, subkultura, ideologija, moda, estetika umetniških praks itd.)
  8. Analiza strateške rabe programov odnosov z javnostmi
  9. Analiza rabe novih digitalnih medijev v praksi odnosov z javnostmi

 

Doc. dr. Andreja Vezovnik

  1. Kritična analiza diskurzov in reprezentacij (spola, spolne usmerjenosti, migrantov, romov itd.)
  2. Semiotska analiza tekstov (oglasi, arhitektura, video spoti, film, TV vsebine, tisk, design, oblačenje itd.)
  3. Analiza hrane in prehranskih praks
  4. Študije performansa in gledališča

 


Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 24. junij 2015 | v kategoriji: 2015/16