ZA ORGANIZACIJE/MENTORJE: Kakšna je vloga mentorja pri praktičnem usposabljanju praktikanta?


V kratkem, tovrstno mentoriranje ne zahteva nekih posebnih angažmanov in obveznosti. Primerljivo je s siceršnjim uvajanjem določenega študenta ali sodelavca v delo. Temu služi tudi tripartitna pogodba, ki daje študentu zgolj simbolično nagrado, saj je to v prvi vrsti njegova študijska obveznost. S tem ima neposredno korist tudi organizacija, saj so stroški minimalni, hkrati pa študent vendarle opravi delo za organizacij, in s tem povrne čas in trud, ki ga mentor oziroma organizacija vloži v študenta.

Poleg tega je to dobra prilika, da se s sodelovanjem z izbranim študentom nadaljuje (preko študentskega dela ali zaposlitve), kar se zgodi v večini primerov opravljenih praks. Študenti družboslovne informatike so namreč iskan kader, tako za študentsko delo kot za zaposlitev.

V tehničnem smislu je naloga mentorja dvojna:

-         Na eni strani poskrbi za vsebinsko uvajanje študenta v delo ter vse s tem povezane procese (določanje nalog, usmeritve, časovni razpored, nadzor, prostor, oprema itd.).

-         Na drugi strani poskrbi za administrativne vidike: zagotovi pravno kritje (tripartidna pogodba ali študentska napotnica), uredi beleženje časovnic, na koncu usposabljanja izda potrdilo o opravljeni praksi, eventueln sodeluje v evalvaciji).

 

<< Nazaj na stran Praksa
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 03. februar 2021 | v kategoriji: Pogosta vprašanja