Karin Vidonja je diplomantka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi in magistrica družboslovne informatike. Danes dela na področju digitalnega marketinga in spletne analitike, kjer ji raziskovalne metode in interpretacije rezultatov podprte s tehničnim znanjem pomagajo pri razumevanju strank v digitalnem okolju.
Zakaj menite, da je nadaljevanje študija ravno na magistrskem programu Družboslovne informatike koristno? (Lahko tudi razmišljate v širšem okvirju nadaljevanje študija nasploh in povežete s programom DI; Kakšna vrata vam je odprl študij na 2. stopnji?)
Na dodiplomskem študiju sem bila diplomantka Tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, zato sem se že kot študentka zaposlila v agenciji za digitalni marketing, kjer pa je znanje iz področja družboslovne informatike res zelo zaželeno, oz. sama bi rekla, da celo nujno. Magistrski študij družboslovne informatike mi je razširil in dodatno poglobil znanje o novih tehnologijah, prav tako pa okrepil raziskovalne pristope, ki so v marketingu nujni.
Kaj vam je bilo najbolj všeč tekom študija?
Tekom študija mi je bilo najbolj všeč to, da smo veliko delali na izzivih trenutne digitalne družbe. Za te smo vedno pridobili vso relevantno in ažurno, teoretično podlago, naše razumevanje pa smo potem še okrepili z zelo aktualnimi praktičnimi primeri. Snov je bila tako predstavljena na nam zelo blizu način, hkrati pa je zaradi aktualnosti bila še bolj uporabna in koristna za delovanje vsakega izmed nas.
Kako vam znanje, ki ste ga pridobili na študiju Družboslovne informatike, pomaga na vašem delovnem mestu?
Ker delam na področju digitalnega marketinga in spletne analitike, mi metode raziskovanja in interpretacija rezultatov le-teh močno pomagajo pri razumevanju naših strank v digitalnem okolju, pridobljeno tehnično znanje pa mi pomaga pri razumevanju konteksta in odpravljanju napak glede na povratne informacije strank.
Kakšno vlogo menite, da bo imela Družboslovna informatika v digitalni družbi prihodnosti?
Vedno večjo, ker imata v današnjem kompleksnem digitalnem prostoru razumevanje končnih odjemalcev digitalnih storitev in razumevanje vloge tehnologije vedno večjo vlogo. Že samo v marketingu, ki se vsako leto še malo bolj seli na splet, se pojavlja vedno več novih izrazov, ki opredeljujejo, da morajo marketingaši za razumevanje svojih strank, razumeti tudi MarTech in AdTech orodja, da lažje upravljajo svoje cilje in aktivnosti. Posameznik mora tako obvladati tehnologijo, hkrati pa mora razumeti tudi družbeni vpliv te nove tehnologije, kar pa Družboslovna informatika zelo direktno naslavlja.
Če bi se ponovno odločali o vpisu na 2. stopnjo (magisterij), ali bi se ponovno odločili za študij DI in zakaj?
Če bi se odločala še enkrat, bi ponovno izbrala magisterij iz družboslovne informatike, ker mi pridobljeno znanje močno pomaga pri vsakodnevem delu.
Nazaj na seznam vseh obvestilObjavljeno: 08. maj 2022 | v kategoriji: Obvestilo, Zaposlitev